לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I feel evil :P


Let's go to a rave and behave like we're trippin' simply 'cause we're so in love. and tomorrow there's no school, So lets go drink some more Red Bull and not get home 'till about 6:00

Avatarכינוי:  אחת עם אופי :]

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

כאילו שנראה שהולך להיות יותר טוב...


חחח זה מצחיק, היום היה לי יום טוב, כזה שלא היה לי כבר הרבה זמן..

היה יום קייצי..בכלל לא בכיוון של חורף..והמצברוח עם זה השתפר..

למדתי שעה וחצי, הלכתי לאחוזה עם איל וטל..חחח ראינו איזה סקסי אוח..הוא היה ממש יפה..

אכלתי מלאמלא אוכל ושטויות..

וגילית להפתעתי שהבטריות של המשקל בבית נדפקו ואני בכלל לא שוקלת 50 ><" חעחעחע זה היה די מצחיק לגלות את זה..

מה שכן איך הבטן הזאת צצה לה בפתאום?!

אממ אני אוריד אותה עד הקיצ, יש לי מילה, ואופי :]

כרגיל, יום שישי היום..סידרתי קצת חדר, דברים, שמעתי שירים נחמדים בMTV ישלי רשימה ענקית של שירים שאני צריכה להוריד, בהיזדמנות ^^

 

ואז ישבתי לי, ראיתי טלוויזיה ושוב המצברוח השתנה..ואז שיצאתי החוצה גם המזג אוויר השתנה..

ונזכרתי בכל המבחנים, המתכונות והבגרויות שיש לי לעבור ב4 חודשים הקרובים[אני יודעת שזה יותר מ4 אבל די, עד שאני אופטימית אל תהרסו לי את זה]

 

עכשיו המצברוח טיפה יותר טוב, אני חושבת על מה נעשה בערב ומקווה שיהיה מעניין כי אני באמת זקוקה יותר מתמיד ליציאות בשישי..

זה באמת מעודד..

 

מלא זמן לא עידכנתי..גם כי לפעמים כבר אינליכוח לבלוג ואני ככה מזניחה אותו אבל בתוך תוכי אני ממש רוצה לעדכן אבל למי יש זין?!

 

 

עוד מעט מגיע הקיצ..באלי כבר להגיע לתקופה של הבגרויות אחרי כל המבחנים ונשום לרווחה אחרי הבגרות בלשון[האחרונה לשנה..ב10 ביולי..נראלי אם זכרוני לא מטעה אותי]

ואז הולכים לים D::

אבל הולכים!! באמאשלי שהולכים ^^

 

אלכס העידכון הזה בשביל שייהיה ללך קצת חומר ג'וסי לקרוא..ואולי תחשוב עלי עוד טיפה ותרים טלפון לשאול מה נשמע, אם באלי להיפגש, אז כןן!! חח סתם מותק שמור על קשר :)

 

אממ זהו אני חושבת שזה למספיק ליחסית שלא עידכנתי מלא זמן..שבת שלום לכולם וייאלה נעבור את השנה בשלום D:

 

אמן.

 

אחת עם אופי 3>

נכתב על ידי אחת עם אופי :] , 7/3/2008 17:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,212

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת עם אופי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת עם אופי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)