לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I'm Gonna Feel Good

כינוי: 

בן: 31

ICQ: 348725055 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

אז מה באמת קרה לי בשנתיים האחרונות שבהן לא הייתי פה


  • התאהבתי בפעם הראשונה בחיים שלי
  • והתאהבתי שוב. גם ברגע זה
  • הפכתי לתלמיד הכי גרוע בכיתה
  • חוויתי אינספור משברים
  • רבתי עם 4 ילדים שפעם היו החברים הכי טובים שלי
  • מצאתי חברים חדשים
  • התחברתי מאוד עם שונאיי השקטים
  • התחברתי מאוד עם ילדים שבכלל לא שמתי שהם קיימים לפני זה
  • התוודעתי לכך שאף אחד לא תרצה אותי
  • בכו לי על הכתף
  • בכיתי על כתפיים
  • נרדמו עליי
  • הצלחתי להחזיר כבוד אבוד
  • ידעתי להבדיל בין אנשים שאוהבים אותי לבין אנשים ש"אוהבים" אותי
  • נחשפתי.

ובסך הכול, שמחתי, שמחתי, שמחתי, שמחתי, שמחתי!!!

נכתב על ידי , 9/6/2007 00:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



795

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkitten אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skitten ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)