לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I'm Gonna Feel Good

כינוי: 

בן: 31

ICQ: 348725055 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

שבוע הספר... תמליצו+המלצות+מה אני קונה


אחד השבועות האהובים עליי הוא שבוע הספר העברי. והשנה יש לי רשימה מתוקתקת של בדיוק איזה ספרים אני רוצה.

 

מה אני הולך לקנות:

  1. נתחיל בספר "מלך החומוס ומלכת האמבטיה" של אילן הייטנר (שבין היתר כתב את הקונצנזוס "חכמת הבייגלה"). אתמול היינו אני, אמיר סתיו ושחר בסטימצקי ופתאום קלטתי את הספר הזה, הוא נראה טוב למדי והיי, הביקורות די מהללות. אז כנראה שזה באמת שווה קריאה!
  2. הספר השני הוא "האי הירוק, המקרר ואני" של הקומיקאי  טוני הוקס. זה מה שכתבו עליו: כל אחד יכול לטייל באירלנד ואפילו לחצות אותה בטרמפים, אבל לחצות את אירלנד עם מקרר, בתוך חודש - ובמסלול קבוע מראש - והכל בגלל התערבות של שני חברים שהשתכרו עד אובדן חושים? הסטנדאפיסט האנגלי טוני הוקס עמד בכל תנאי ההתערבות המוזרה הזו ואפילו כתב על כך ספר. נשמע מצחיק, וספרים קלילים כאלה מתאימים לי בול עכשיו.
  3. הספר השלישי הוא "מתים להתפרסם" של בן אלטון - קומיקאי בריטי אחר. הספר הוא מעיין סאטירה על תוכניות ריאליטי כמו "פרוייקט Y" למשל. בספר מדובר על כמה חברים שנקלעו לבית אחד ובספר פשוט מתועד מה קורה איתם. למרבה הצער אין את הספר הזה בשבוע הספר בחולון...
  4. ספר שסיקרן אותי הוא "פיפס". ספר לא מוכר עם עיצוב גותי מאוד של נובליסט בשם סקוט ווסטרפלד. כן אני אודה שנמשכתי אליו בעיקר בגלל העיצוב הקטלני שלו אבל זה חזק ממני אז אני לא חייב לכם הסברים!

המלצות:

  1. חשבתי על הספרים הכי פחות בנאליים שקראתי ובסופו של דבר הגעתי למסקנה שאין יותר מדי כאלה. לחובבי הפנטזיה אני ממליץ על סדרת ספיידרוויק, ספר שאני וסתיו קראנו בנשימה אחת. מרתק מאוד, מעניין, פשוט מצויין. אני חייב לדעת אם הולי בלק כתבה עוד ספרים - היא מעולה.
  2. אני אגיד את האמת, לא קראתי את אי הילדים אבל לכל מי שאוהב ספרי הרפתקאות אני ממליץ ביותר... מזכיר את טום סוייר (רק בחבורה).
  3. אל תקנו מחזות של שייקספיר בשבוע הספר. זה באמת לקוראים מתקדמים מדי וזה קשה מדי. מחזה אחד שקראתי בחצי עין הוא הלילה השניים עשר וגם אותו בקושי. פשוט אל.
  4. אל תקנו ספרים של הארי פוטר וגם לא קומיקסים כמו זבנג. לספרים כאלו נועדה הספרייה.

ועכשיו תורכם להמליץ לי קצת :)

 

תודה רבה,

 

המלוכלך שחזר.

נכתב על ידי , 9/6/2007 00:31   בקטגוריות ספרים, סרטים וכדומה, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



795

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkitten אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skitten ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)