לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

אתיקה מהשטן


זהו, עבר מבחן אחד, היה חרא לגמרי אבל זה בגלל שבאמת לא השקעתי והתאמצתי לקרוא את הטקסט אז את כל ה3 שאלות על הטקסט לא עשיתי ואפילו כשאמא קראה את מה שנתנו לנו לקח לה זמן להבין על מה לעזאזל מדברים שם. פילוסופיה זה כל כך רע וכל כך לא היה לי כוח להתאמץ על מבחן שאני גם ככה א אעבור, אז עשיתי 2 שאלות ממש ממש טוב (מה שלקח לי בערך שעתיים) ואז עוד 2 שאלות קצת פחות טוב כי כבר נמאס לי לכתוב, ועוד 1 שאני באמת תוהה מה כתבתי שם כי אני לא זוכרת. לא נורא, העיקר שעל 5 שאלות מתוך 7 הייתי יכולה לענות אם קצת הייתי לומדת יותר ואם קצת היה לי יותר עצבים למבחן הזה.

עכשיו צריך ללמוד להיסטולוגיה ואמבריולוגיה. זה בע"פ, זה לפחות נחמד למרות שכבר החלטתי לותר על שרירים ומערכת העצבים (מישהו חייב לשכנע אותי איכשהו שמערכת העצבים זה מה זה מעניין כי משום מה בכל מקצוע אני מוותרת על הפרק הזה מרוב שיעמום). בכל מקרה יש לי כל כך הרבה חומר ללמוד שאני לא אזכור כמה דברים אז  נקרא אותם איזה פעם פעמיים וזהו, לא נשקיע מעבר לזה.

העיקר שעוד מעט זה נגמר, ואז אני אוכל לישון שבוע, ואז להתחיל ללמוד לשנה הבאה.

אפילו בקיץ אין לי חיים.

הייתי צריכה ללכת להיות חשפנית וזהו, פחות בלגאנים והרבה פחות אתיקה.

 

ובכלל רק התעוררתי, כי הלכתי לישון ב4 וזה לא בגלל הלימודים. זה בגלל שדיברתי בערך 4 שעות עם הבחור והיה לי נורא נחמד. אני כל כך מבזבזת את הזמן שלי על דברים לא מועילים.

או אולי כן?

נכתב על ידי , 22/5/2004 12:41  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amaya ב-31/5/2004 00:28



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)