לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

כי גם לי משעמם


וגנבתי את זה מקים, שיש לה לינק שם בצד.

צריך להעביר את הזמן איכשהו עד שהאוכל יהיה מוכן.

 

1. שם: אמאיה, ג'סט קול מי אמאיה.
2. מין: פימייל
3. גיל: 19

4. מיקום: פריז, צרפת
5. סטרייט/גיי/דו-מיני? סטרייטית

מי האדם האחרון ש..:
6. שפך עליך שתיה: אני נראה לי
7. זרק עליך משהו: לא ממש זכור לי שמישהו זרק עליי משהו בזמן האחרון
8. גרם לך לעוף על משהו (שולחן, לדוגמא): אה?
9. צייר עליך משהו: אני ציירתי על עצמי
10. תרם לך תשובה במבחן: האחרון בטח היה באיזה מבחן בתיכון, אבל עבר יותר מדי זמן בשביל שאני אזכור.



איפה בפעם האחרונה..:
11. רבת עם מישהו: בבית, עם אמא

12. התנשקת: בבית של הבחור

13. אכלת: בבית שלי
14. הלכת מכות: לא הלכתי מכות.
15. הצטלמת: בארץ נראה לי...

מה הדיסק האחרון ש..:
16. שמעת: נראה לי ש-9 של ארוס רמזוטי
17. קנית: נראה לי שזה גם הדיסק האחרון שקניתי, למרות שקניתי את הסינגל של השיר של צרפת באירוויזיון, אבל זה לא היה בשבילי.
18. המלצת עליו: לא זוכרת
19. צרבת (אבל לצרוב זה לא חוקי!!): של KANE

20. שברת: מי שובר דיסקים?

מה הבגד האחרון ש..:
21. לבשת: ג'ינס וגופיה לבנה
22: הורדת (נו, פשטת?): פיג'מה

23. קנית: ג'ינס ובוקסר

24: לווית מחבר: נראה לי שגופיה

25. זרקת: לא זורקת בגדים!


מה המקצוע האחרון ש..:
26. למדת בבית-ספר: בית ספר??

27. שהיה לך מבחן: ביוכימיה

28. שעשית בו שיעורים(?): תזכירו לי מה זה שיעורים??
29. שהברזת ממנו: לא הברזתי בכלל השנה!
30: שרצית לרצוח את המורה שמלמד אותו: נראה לי שזה היה היסטולוגיה, בטוח שרציתי לרצוח אותה מתישהו.

מי הקרוב משפחה האחרון ש..:
31. נישק אותך: אחותי

32: הרביץ לך: אחותי

33. קנה לך מתנה: אמא נראה לי

34. הכין לך אוכל: אמא

35. ראה איתך סרט: שנים לא ראיתי סרט


מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש..:
36. ראית: החווה
37. הקלטת: מי מקליט?

38. רצית לראות ושכחת: אם שכחתי אז עוד לא נזכרתי ששכחתי
39. נרדמת באמצע שלה: החווה

40: שפשוט סגרת ת'טלוויזיה בגללה: לא זוכרת


פה היה חלק על פורומים, אבל נתעלם ממנו.


מהו המאכל האחרון ש..:
46. אכלת: עוגיות בבוקר

47. הקאת: איכס?
48. הזמנת במשלוח: פיצה
49. אכלת עם חבר: עוגיות

50. זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: לא זורקים אוכל! ואני לא מפילה על עצמי אוכל

מי החבר הטלפוני האחרון ש..:
51. דיברת איתו: קלינה
52. ניתקת לו/ ניתק לך: לא יודעת
53. התקשר אליך: קלינה
54: התקשרת אליו: קלינה
55: ניתקת איתו כי אמאבא צעקו עליך: לא צועקים עליי


מהו הפירסינג (נזם נחשב, תחיו עם זה) האחרון ש..:
56. עשית: פופיק

57. החלפת: פופיק

58. חיטאת: אוזן

59. רצית לעשות: נזם

60: הגעיל אותך: באיזה מקום תקוע בפנים, מתחת לעין. לא ברור

מהו הבלוג האחרון ש..:
61. קראת: קים

62. המליצו לך עליו: לא זוכרת
63. נכנסת אליו כדי לבדוק אם מישהו מסתיר ממך משהו: אני לא מרגלת אחרי אנשים בישראבלוג
64. חשבת שהבלוגר שמאחוריו אדיוט: לא זוכרת
65. קראת והזדהית איתו עד דמעות(?): לא זוכרת

מהו הסרט האחרון ש..:
66. הצחיק אותך: לא זוכרת
67. ריגש אותך: לא זוכרת

68. הפחיד אותך: לא זוכרת
69. הממ.. נו, אתם יודעים מה [רמז- תסתכלו על מספר השאלה, וזה אפילו לא בכוונה]: שום סרט?
70. היית מוכן להרוג כדי לראות: קיל ביל 2

מיהו הגולש האחרון ש..:
71. הצחיק אותך: הבחור

72. עיצבן אותך: לא זוכרת

73. הבאת אותה בשיחת נפש: הבחור
74. חלמת עליו: בטח הבחור אבל לא זוכרת
75. חשוב לך יותר מכל חבר אחר: הבחור, אבל יש עוד כמה


מהן החדשות האחרונות ש..:
76. קראת: משהו על הרפורמה בביטוח רפואי, לא שזה היה ממש מעניין פשוט הכותרת נשמעה כמו משהו שלמדנו עליו באתיקה
77. שמעת: תחזית זה חדשות?
78. רצית לשמוע: שום חדשות
79. שמעת והתבאסת מהן: לא יודעת
80. שמעת ושימחו אותך: לא זוכרת

מהי ההופעה האחרונה ש..:
81. היית בה: לא הייתי
82. רצית להיות בה, אבל לא היה כסף: אופת', בריטני ספירס! סתם, אין הופעה
83. רצית ללכת, אבל לא היה עם מי: אין
84: רצית ללכת, אבל היא הייתה רחוקה מדי: אין
85. כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: לא יודעת

מהי הדמות המצוירת האחרונה ש..:
86. ציירת: אני לא מציירת
87. ציירו לך: לא מציירים לי
88. ראית את הסרט שמבוסס עליה: מה זה השאלות האלה?
89. הצחיקה אותך: ספונג'בוב!

90. ציטטת: לא מצטטת דמויות מצוירות

מתי בפעם האחרונה:
91. ערסים התנחלו לך מתחת לבית: היום בצהריים

92. העירו לך על איך שאתה לבוש: אמא, אתמול
93. הבטן שלך קרקרה: אתמול לפני שיצאתי מהבית

94. שמעת מוזיקה: שמעתי עד לפני כמה דקות

95. ביקרת חבר: היום, קלינה
96. חלמת חלום מוזר: אתמול או שלשום

97. צחצחת שיניים: היום בבוקר
98. התקלחת: אתמול בערב

99. החלפת גרביים: היום בבוקר
100. רצית ללכת לישון: קודם לפני שאכלתי.

 

נכתב על ידי , 27/5/2004 14:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של malabar ב-1/6/2004 03:07



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)