לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

בוהו


זה לא הולך להיות פוסט דכאוני כמו הכמה פוסטים האחרונים, סתם ראיתי עכשיו את הפרק האחרון של חברים ועכשיו שלקחו לי גם את סקס וגם את חברים אני לא חושבת שיש לי סיבה לראות טלוויזיה.

כדאי שאני אעשה עם עצמי משהו מועיל היום, אולי ללכת לחדר כושר (עוד 3 שבועות בדיוק יש את החתונה ובמקום לחטב את גופי אני יושבת בבית וטוחנת אוכל כמו אישה בהיריון), צריך גם ללמוד לתיאוריה (משום מה כל פעם שאני מתחילה ללמוד אני מוצאת את עצמי נרדמת) וללמוד קצת פיסיקה (אבל כרגע צריכים לשלם לי המון בשביל שבחום הזה אני אלך לספרייה).

 

בכלל, הדבר הכי מועיל שעשיתי ביומיים האחרונים בטח היה לקרוא את כל הקוסמופוליטן האחרון באמבטיה ולפנטז על הנעליים ב400 יורו שאני רוצה.

ספיקינג אוף נעליים, שלשום לבשתי את הנעליים החדשות שלי ועדיין כואבות לי הרגליים בגללן. איזו קללה. בכלל נראה לי שלחתונה אני מוותרת על נעליים לגמרי, או אם ממש מתעקשים אני אלבש את האדידס שלי. גם ככה סביר להניח שאני אסיים את הערב בלי נעליים.

 

אגב, הפרוייקט 100 ספרים שלי נגמר אתמול, אבל בגלל שקראתי רק 8 ספרים וחצי IT החלטתי להאריך אותו בשנה וגם עוד שנה אני בטח אוסיף אותו בשנה, ואולי מתישהו אני אגיע ל100 ספרים, אי אפשר לקרוא 100 ספרים ולהיות סטודנטית לרפואה (איזה יופי שאפשר להשתמש בזה כתירוץ לכל דבר).

 

טוב טוב, החדר כושר קורא לי אז כדאי שאני אלך לשרוף קצת קלוריות.

סופשבוע טוב

נכתב על ידי , 11/6/2004 13:37  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amaya ב-12/6/2004 15:41



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)