לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

אני לא צריכה יותר מזה


אחרי יומיים שלא נשמע קול מכיוון הבחור הוא סוף סוף נזכר שאני קיימת.

היה נחמד אם הוא גם היה אומר משהו על זה שהוא לא דיבר איתי, איזה "מצטער שלא התקשרתי" לא היה הורג אותו, או שאולי הוא חושב שכן.

בשתי שניות שבהן נמשכה השיחה (כי מסתבר שאין לו יותר מדקה אחת להקדיש לי ביום) הבנתי בדיוק איך אני מועילה לו לחיים.

בכל מצב אחר סביר להניח שהוא כבר מזמן היה מזניח אותי לגמרי (למרות שכרגע זה בערך מה שהוא עושה) אבל למה שהוא יעשה את זה כשאני יכולה לשמש לו כחיי חברה בינתיים עד שהוא יכיר פה אנשים?

כל כך בא לי להקיא ממנו.

כבר היה עדיף שהוא לא היה מתקשר בכלל. לפחות הוא יכל לעשות את עצמו כאילו הוא מתעניין בי, לשאול איך הלימודים, משהו, אבל למה שהוא יעשה את זה כשהוא יודע שאני לומדת ושאני לא יכולה להפגש איתו היום.

 

ואני יותר נגעלת מעצמי.

מהעובדה שהוא עוד מצליח לגרום לי לבכות, מזה שבכלל אכפת לי ממנו, שאני עוד נחמדה אליו ושגם עם כל היחס הזה אני עדיין מסכימה לעזור לו בכל מה שהוא צריך ולפנות זמן בשביל לראות אותו, כי אני יודעת בדיוק איך זה להגיע למקום שלא מכירים בו אף אחד.

והוא יודע את כל זה, אבל הוא אמור לדעת כבר שאני אעשה את זה בכל מקרה, בלי שום קשר למה שקורה ביננו.

נכתב על ידי , 31/8/2004 19:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash@japan ב-5/9/2004 14:04



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)