לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

מרוב עצבים


על הבחור אתמול שכחתי לספר לכם איך הלך היום הראשון. וול, מסתבר שזה היה היום השני אז כבר הפסדתי יום. היפ היפ הוריי.

מסתבר גם שהיום יש לי בוחן ו4 שעות פיסיקה, זה כזה סיוט.

הדבר הטוב הוא שאיתי בקבוצה יש מישהי שלמדה איתי ואמנם היא מעצבנת, אבל תמיד נחמד להכיר מישהו, וגם דיברתי עם איזו בחורה אחת וחיפשנו ביחד את המכונת קפה כי תמיד צריך לדעת איפה היא.

זאת שאני מכירה שם היא בחורה די מוזרה, חרשנית לאללה שזה טוב, כי תמיד יוצא לי להדבק לאלה שלא לומדים ואז גם אני לא לומדת אבל אני כבר יודעת שהיא לא זאת שתגרום לי ללמוד. אתמול לקחתי ממנה דברים לצלם וקבענו להפגש ברבע ל2 בערייהכדי שאני אחזיר לה את זה, בעשרה ל2 הייתי 3 דקות משם וזכיתי לטלפון לבדוק איפה אני ושלא שכחתי שאני צריכה להחזיר לה את הדפים.

אח"כ היא גם הציעה שנלך ביחד לספריה לעשות תרגילים.

ברגע הזה התחלתי לעשות כמה צעדים אחורה ואחרי שמילמלתי איזה "אני לא יכולה ביי" ברחתי משם כל עוד אני יכולה.

אז עכשיו נלך ללמוד קצת למרות שאני בכל זאת אכשל, אבל מי יודע...

נכתב על ידי , 1/9/2004 11:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash@japan ב-5/9/2004 13:46



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)