לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

סופשבוע


כבר נגמר הסופשבוע, מהר מדי אבל ככה זה כשביום שבת לומדים.

אתמול אחרי שחזרתי הביתה משכתי את הזמן עד 4 שצנחתי על המיטה ולא הייתי מסוגלת לקום עד שהבחור התקשר אליי להודיע לי שבסוף הוא בא אליי לראות המשחק. המניאק ישן עד 1 ועוד קיטר לי שהוא עייף.

המשחק היה נוראי, משעמם לאללה ורוב הזמן הוא רק שימש לנו רעש רקע בזמן שחיפשנו 30 אלף דברים באינטרנט.

מיד כשהבחור עזב צנחנתי על המיטה ואפילו הפאלפון שהיה לידי וצילצל 4 פעמים לא הצליחה להעיר אותי. קמתי ב10 בקושי רב, ניסיתי ללמוד (בלי להתאמץ הרבה) וב3 שוב צנחתי על המיטה עד שב4 הבחור שוב העיר אותי בטלפון וקפצתי למעונו הצנוע לראות סרט.

אנחנו מתחילים לחזור למצב הקודם, שלא ממש היה אבל היה אמור להיות וזה די נחמד. יום רביעי יש לו יומולדת ולשמחתי אין לי שיעור אז אני אוכל לבלות איתו את היום.

מחר הוא בא לקחת אותי מהאוני' ללאנצ', ומשם סוף סוף לעשות לו פאלפון כי הודעתי לו שנמאס לי שאי אפשר להתקשר להציק לו מתי שבא לי.

טוב לי בג'נרל, נראה לי...

 

יאללה מקלחת ולישון, מחר 8 וחצי שיעור. כמה מזעזע....

 





מי הבן אדם שהכי מעצבן אותך בעולם?

אין כרגע מישהו שממש מעצבן אותי, אבל לרוב אמא מעצבנת אותי, והבחור נוטה לעצבן אותי הרבה בזמן האחרון.

מי הבן אדם שיכול בכל מצב לעשות אותך שמח?

הבחור כמובן.

מה את עושה כשאת עצובה?

שמה מוזיקה הכי חזק שאפשר ורוקדת

מה הדבר הכי משמח שקרה לך בחיים?

הכי משמח - המון דברים, כרגע זה כשהבחור בא בשבילי לברצלונה.. מאז עברו הרבה דברים אבל זה בהחלט מקום ראשון בדברים הכי משמחים שקרו לי בחיים...

מה הדבר הכי קיצוני שעשית כשהיית עצבני?

אני לא מתעצבנת בקלות, וכשאני מתעצבנת אני לא עושה דברים קיצוניים כל כך..

מהי פליטת הפה הכי מטופשת שלך?

הו, בזה יש לי מומחיות, אני לא חושבת לפני שאני מדברת וזה רע.

על מה עד היום אתה מצטער?

לא מצטערת על דברים...

נכתב על ידי , 6/9/2004 00:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-6/9/2004 07:44



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)