לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

עוד פוסט על זוגיות


אתמול כמו כל יום שלישי ב3 שבועות האחרונים הגעתי לבית הבחור, בשעה איחור, עם במבה וחצי בגט (כי הבחור חי בלי אוכל..). בהיותו בחור חמוד ומשקיע הוא הכין א. ערב (נקנקיות ולקינוח לחם עם נוטלה - מה צריך יותר מזה?) וישבנו ביחד ודיברנו על נושאים חשובים ביותר (כמו - מה היה בסטאראקדמי היום ). אחרי זה, כמו זוג זקנים עברנו לכיוון המיטה (אה, אה אני רואה איך אתם מתעוררים פה. לא, לא היה סקס!!!) וראינו תוכנית מפגרת בטלוויזיה עד שלבחור נעשה משעמם והוא החליט להתחיל להרביץ לי. אני רגילה לזה שהוא נושך אותי (וזה כואב!) אבל לא לעובדה שהוא נותן לי גם מכות בגב, וזה מאוד כאב אז התחלתי לבכות והוא נלחץ וככה הוא למד שלי לא מרביצים.

אחרי עוד חצי שעה בערך של טלוויזיה ושיעמום החלטנו שנהיה מגניבים ונלך לקנות עוגיות וניקח סרט.

שעה לקח לנו לבחור סרט ובסוף הוחלט שנקח את how to lose a guy in 10 days ואז שעה לבחור עוגיות (לפחות הדיאט קולה היה פשוט) וככה ב11 וחצי התחלנו לראות את הסרט, שכמובן אני נרדמתי בו חצי מהזמן אבל דווקא היה סרט חמוד ושמחתי לאללה שהוא נגמר כדי ללכת לישון.

הבחור היה חמוד חמוד חמוד וכנראה הרגיש ממש רע על זה שהוא הכאיב לי כי הוא לא עזב אותי רגע אחד כל הלילה ובאתמ אין דבר יותר נחמד מלהתעורר פתאום באמצע הלילה ולגלות שהוא מחבק אותי (וזה קרה המון פעמים בלילה).

בבוקר המשכנו את מסורת הזוג הנשוי ואחרי שחלקנו א. בוקר (קורנפלקס) הבחור החליט שאני צריכה לספר אותו. הוא כנראה לא מכיר אותי מספיק טוב כדי לדעת שאני גרועה בדברים האלה אבל למזלי דווקא יצא יפה והוא התלהב אז מוניתי לתפקיד הספרית האישית שלו, עד שיימאס לנו אחד מהשני כמובן (שזה צריך להיות רק אחרי פסח, כי היום אמא שמעה שהוא לא יוכל לבוא לארוחת ראש השנה אצלנו אז היא כבר הכריחה אותו להבטיח שהוא בא בפסח).

בשלב הזה של היום כבר הייתי צריכה לחזור הביתה לעזור לאמא אז נאלצתי לנטוש את הבחור שלי (שגם היה צריך לעזוב) וחזרתי הביתה. בוהו.

 

הדבר היחיד שהרס לי את היומיים האלה, ממש ממש הרס, במיוחד את הערב של אתמול שהיה מ-ו-ש-ל-ם היה משפט אחד קטן שעוד צץ לי בראש מדי פעם, להזכיר לי שלא הכל כזה ורוד.


"לא הייתי מתנגד להיות עם הבחורה מהסרט... וגם לא עם הבחור... מה זה אומר עליי?"


הוא באמת חשב שאני אענה לו על השאלה הזאת??

 





ובלי שום קשר - שתהיה לכם שנה מ-ה-מ-מ-ת!!!!

נכתב על ידי , 15/9/2004 19:14  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amaya ב-17/9/2004 15:37



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)