לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

למה זה תמיד קורה


סוף סוף יש לי חופש. יומיים שלמים של חופש, בלי שיעור מחר בבוקר, בלי לימודים, בלי כ-ל-ו-ם. אני והבחור תכננו הרבה אלכוהול היום, כי יש לנו כל מיני דברים לחגוג (וכי לשנינו זה שבוע אחרון של חופש לפני הלימודים) והכל נהרס בשניה בגלל ידידה מעצבנת שלו שהודיעה לו שהיא באה לישון אצלו, הודיעה - לא שאלה אם היא יכולה. זה מבאס לגמרי... גם העובדה שבגלל זה לא נוכל לצאת היום, וגם בגלל שהם הולכים לישון באותה מיטה, וזה מאוד מפריע לי - למרות שאין מצב בכלל שיקרה בינהם משהו, ובזה אני בהחלט בטוחה.

כנראה שהיום זה רק אני והסטאראקדמי. כיפחיים.

 

חוצמזה, היום קיבלנו מערכת ועוד לא החלטתי איזו אני רוצה, זאת שאני אמורה ללכת אליה דווקא אחלה אבל אני מנסה לסדר שלי ולבחור תהיה מערכת דומה כדי שמתישהו נוכל לראות אחד את השני... הכי כיף זה שבימי שישי אני לא לומדת מה שעושה לי לונג וויקנד, וביום חמישי אני בכלל מתחילה ב12 וחצי שזה נחמד מאוד.

 

ומשום מה יש לי את השיר החדש של דייויד שרבט בריפיט, הוא די טיפשי ודי מטריד אבל זה מה שנתקע בפלייליסט בריפיט ואני מתעצלת להחליף, זה לא משפר לי יותר מדי את המצברוח, שיר קיטשי מדי וקיטש זה רע, במיוחד ברגעים כאלה.

 

אולי כדאי שאני אלך לאכול, או לשכנע את ההורים שלי להתחיל לחשוב על ארוחת ערב אחרת לא נראה לי שנאכל משהו בקרוב כי יש לי הרגשה שהם שכחו שיש להם ילדים להאכיל. העיקר שאמא נבחה עליי ברגע שהיא נכנסה הביתה וראתה שלחתולים אין אוכל.

אין שיוויון בבית הזה, אין!

 

(הפרו עומד להגמר לי עוד שבועיים בערך, מי קונה לי פרו חדש ומגניב?)

נכתב על ידי , 17/9/2004 20:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-20/9/2004 03:15



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)