לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

עידכונים מאמאיה-לנד


(הכותרת כמובן בהשראתה של שרקי האלילה!)

 

אז מה קורה בחיי הלא ממש מרתקים?

המון המון...

מ9 וחצי אני יושבת בספריה, כמו מסכנה, מול כימיה אורגנית ופיסיקה. למזלי הבחור שלי חמוד ואמנם הוא לא ממש משקיע בי (אני רעה, אני יודעת) אבל הוא בא באמצע היום להסביר לי אופטיקה. שעתיים בספריה ואני מבינה כמעט את הכל. כל הכבוד לי.

חוצמזה, יש לי חבר חדש. אני עדיין לא סגורה על איך קוראים לו, אבל אני בהחלט יודעת שהוא עוקב אחרי. כל הזמן הוא תקע בי מבטים כשהייתי לידו, אבל מזה אפשר להתעלם, בשלב מסוים הילדון (כי הוא נראה בן 17 ככה) אזר אומץ ובא לשאול אותי מתי מתחילים לנו התירגולים בפיסיקה וכימיה. גרייט משפט פתיחה. אתם בטח לא מבינים למה אני טוענת שהוא אובססיבי... אוקיי. אחרי שהסברתי לו מתי הכל מתחיל הוא שאל אותי למה לא הייתי בהרצאה בביולוגיה. 300 אנשים בהרצאה והוא שם לב שאני לא הייתי שם, באותו רגע זה לא נשמע לי תמוה אבל אחרי זה במטרו פתאום הבנתי שזה קצת מפחיד, אבל מילא. כשהוא החליט להתנדף הוא שאל אותי מאיפה אני, כשאמרתי ישראל ושאלתי אותו למה הוא אמר לי שיש לי מבטא ממש יפה.

חמודון.

מעניין אם הוא טוב בפיסיקה, כי אם כן אנחנו הולכים להיות מה זה חברים טובים. אם לא אז הוא ישמש רק בפעמים האלה שלא יתחשק לי להגיע להרצאה. בכל מקרה הוא יהיה שימושי, החבר החדש שלי.

 

ואם כבר חבר, החבר האמיתי החליט שאין לי מספיק דברים על הראש ושאני גם צריכה לדאוג לו.

הבחור גילה שיש לו קילה, נו - הדבר הזה שתמיד אומרים שיהיה לך כשאתה מרים דברים כבדים, אז לו יש את זה, בטח בגלל שהוא לא מפסיק להביא שידות וטלוויזיות מהרחוב.

אניוויז, כדי לטפל בקילה צריך ניתוח, אבל לפני הניתוח צריך צילומים ובדיקות. הבחור החליט שאין לו כלום. כלום. לא צריך בדיקות, לא צריך ניתוח. זה יכול לחכות לדצמבר שהוא יהיה בארץ. אידיוט לגמרי, יום אחד הוא מתקשר אליי ב1 בלילה להודיע לי שהוא חזר המיון ושיש לו קילה ויום למחרת, כשאני מחכה לקחת אותו לצילומים הוא מחליט שהוא בסדר.

למה גברים חייבים להיות כאלה מפגרים?

ניסיתי לשכנע אותו ואני עדיין מנסה, אבל הבחור בשלו - הכל בסדר אין לי כלום.

ביום שהוא ימות הוא יצטער על זה שהוא לא הקשיב לי, בכלל - הוא צריך ללמוד שצריך להקשיב לי כי כל פעם הוא מתעקש לעשות דברים כמו שהוא רוצה, ומתוקף היותי ממש לא עקשנית ואדישה - אני רק מציעה לו דברים, ובסוף הוא מגלה שהוא היה צריך להקשיב לי.

גברים, לכו תבינו.

 

אניוויז, עכשיו אוכל וחוזרים ללמוד.

אין לי חיים יותר, אין!

 

נכתב על ידי , 23/9/2004 19:51  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של charlotte casillas ב-28/9/2004 00:04



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)