לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

ברגעים כאלה אני הכי שונאת אותו


"אולי תבוא אליי היום בערב?"

"אממ אולי, אני צריך ללמוד"

"אבל למדת אתמול כל הלילה ולא ראיתי אותך כבר מיליון שנה" *טוב נו, יומיים אבל אם גם היום אני לא אראה אותו זה כבר יהיה הרבה זמן*

"נו אמרתי אולי, יש לי עוד מלא דברים לסיים"

"בסדר, אבל אתה יכול להקדיש לי קצת זמן בסופשבוע שלך, זה לא כאילו לא למדת בכלל"

"טוב נראה בערב"

 

 

שלא יעשה טובות ושלא יבוא בכלל, אפשר לחשוב מה ביקשתי...

זה כל כך מרגיז אותי כי הוא יודע שהוא צריך לבוא אליי, מכל מיני סיבות, אבל סתם לא נוח לו לנסוע במטרו כשהוא יכול לותר על זה.

ומה שהכי מעצבן זה העובדה שיש לפני מיליון דברים יותר חשובים ואני לא בעדיפות ראשונה (טוב נו, שניה, כי לימודים זה תמיד עדיפות ראשונה).

אה וממש לא נראה לי שהוא יתאהב בי שוב, כי אם זה לא קרה עד עכשיו אז בטח גם עוד כמה חודשים זה יהיה בדיוק אותו דבר, אבל עד אז לא נראה לי שעדיין יהיה לי אכפת ממנו.

 

ואמא בדרך לבית חולים, בטוחה שהיא לא חוזרת יותר בחיים.

ממש אין לי מספיק דברים על הראש כרגע..

 

נכתב על ידי , 10/10/2004 14:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mantis ב-14/10/2004 00:22



40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)