לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

כמו דייויד בקהאם


איזה כיף זה לשלוח SMS קינקיים למישהו שנמצא באמצע ישיבה בצבא...

התעללות חביבה שכזו...

נכתב על ידי , 31/5/2004 23:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amaya ב-4/6/2004 11:46
 



עזבו את הפוסט הקודם


רק רגע קטן של תיסכול בגללו, אבל הוא בהחלט פיצה על זה אתמול בלילה.

נראה לי שכל הפוסטים שלי בזמן האחרון הזויים כאלה, בערך כמו החיים שלי.

 

ואני נופלת אחריו חזק, וזה קצת לא הגיוני.

אפשר בכלל להתאהב במישהו שאף פעם לא פגשתי?

נכתב על ידי , 31/5/2004 16:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החייל השבוז ב-4/6/2004 11:41
 



תיסכול


אני לא אוהבת את זה שהוא לא חושב שאני מתכוונת לכל מה שאני אומרת. אני מבינה אותו, כי גם לי קשה להאמין לפעמים, אבל אני פשוט לא אוהבת את זה.

לא אוהבת שאני צריכה להוכיח דברים, במיוחד דברים כאלה ואני לא אוהבת את זה שגם אם אני רוצה, אין לי יותר ממילים להראות לו את מה שאני מרגישה.

ואם הייתי יכולה כבר מזמן הייתי בדרך לארץ, אבל אני לא יכולה וזה מתסכל.

וכל הסיפור הזה מתסכל, ונמאס לי מההרגשה הזאת.

 

ואני שונאת לפגוע באנשים שאכפת לי מהם ואני מעדיפה לפגוע בעצמי מאשר להגיד משהו שיכול לפגוע בו.

ונראה לי שקצת קשה לו להבין את זה, וזה מתסכל.

נכתב על ידי , 30/5/2004 23:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרנצ'סקה ב-31/5/2004 11:34
 



כבר ממש לא רע


להפך אפילו, דווקא החיים יפים וטוב לי, חוץ מהעובדה שחלמתי שיורים בי באיזו מכולת או משהו כזה. כן, מוזר בהחלט אבל לא אכפת לנו.

כיף לי והבחור יותר מדהים ממדהים.

פשוט אין לי מילים לתאר, ונראה לי שאני אוותר על פוסט דביק מדי היום, גם ככה החיים שלי בחודש האחרון נעשו ממש ממש דביקים עד שלפעמים לי בא להקיא מכל הקיטשיות הזאת.

 

אבל כיף כיף כיף, ואם לא יהיה יולי בקרוב אני אשתגע לגמרי!

נכתב על ידי , 28/5/2004 13:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amaya ב-31/5/2004 00:24
 



כי גם לי משעמם


וגנבתי את זה מקים, שיש לה לינק שם בצד.

צריך להעביר את הזמן איכשהו עד שהאוכל יהיה מוכן.

 

1. שם: אמאיה, ג'סט קול מי אמאיה.
2. מין: פימייל
3. גיל: 19

4. מיקום: פריז, צרפת
5. סטרייט/גיי/דו-מיני? סטרייטית

מי האדם האחרון ש..:
6. שפך עליך שתיה: אני נראה לי
7. זרק עליך משהו: לא ממש זכור לי שמישהו זרק עליי משהו בזמן האחרון
8. גרם לך לעוף על משהו (שולחן, לדוגמא): אה?
9. צייר עליך משהו: אני ציירתי על עצמי
10. תרם לך תשובה במבחן: האחרון בטח היה באיזה מבחן בתיכון, אבל עבר יותר מדי זמן בשביל שאני אזכור.



איפה בפעם האחרונה..:
11. רבת עם מישהו: בבית, עם אמא

12. התנשקת: בבית של הבחור

13. אכלת: בבית שלי
14. הלכת מכות: לא הלכתי מכות.
15. הצטלמת: בארץ נראה לי...

מה הדיסק האחרון ש..:
16. שמעת: נראה לי ש-9 של ארוס רמזוטי
17. קנית: נראה לי שזה גם הדיסק האחרון שקניתי, למרות שקניתי את הסינגל של השיר של צרפת באירוויזיון, אבל זה לא היה בשבילי.
18. המלצת עליו: לא זוכרת
19. צרבת (אבל לצרוב זה לא חוקי!!): של KANE

20. שברת: מי שובר דיסקים?

מה הבגד האחרון ש..:
21. לבשת: ג'ינס וגופיה לבנה
22: הורדת (נו, פשטת?): פיג'מה

23. קנית: ג'ינס ובוקסר

24: לווית מחבר: נראה לי שגופיה

25. זרקת: לא זורקת בגדים!


מה המקצוע האחרון ש..:
26. למדת בבית-ספר: בית ספר??

27. שהיה לך מבחן: ביוכימיה

28. שעשית בו שיעורים(?): תזכירו לי מה זה שיעורים??
29. שהברזת ממנו: לא הברזתי בכלל השנה!
30: שרצית לרצוח את המורה שמלמד אותו: נראה לי שזה היה היסטולוגיה, בטוח שרציתי לרצוח אותה מתישהו.

מי הקרוב משפחה האחרון ש..:
31. נישק אותך: אחותי

32: הרביץ לך: אחותי

33. קנה לך מתנה: אמא נראה לי

34. הכין לך אוכל: אמא

35. ראה איתך סרט: שנים לא ראיתי סרט


מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש..:
36. ראית: החווה
37. הקלטת: מי מקליט?

38. רצית לראות ושכחת: אם שכחתי אז עוד לא נזכרתי ששכחתי
39. נרדמת באמצע שלה: החווה

40: שפשוט סגרת ת'טלוויזיה בגללה: לא זוכרת


פה היה חלק על פורומים, אבל נתעלם ממנו.


מהו המאכל האחרון ש..:
46. אכלת: עוגיות בבוקר

47. הקאת: איכס?
48. הזמנת במשלוח: פיצה
49. אכלת עם חבר: עוגיות

50. זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: לא זורקים אוכל! ואני לא מפילה על עצמי אוכל

מי החבר הטלפוני האחרון ש..:
51. דיברת איתו: קלינה
52. ניתקת לו/ ניתק לך: לא יודעת
53. התקשר אליך: קלינה
54: התקשרת אליו: קלינה
55: ניתקת איתו כי אמאבא צעקו עליך: לא צועקים עליי


מהו הפירסינג (נזם נחשב, תחיו עם זה) האחרון ש..:
56. עשית: פופיק

57. החלפת: פופיק

58. חיטאת: אוזן

59. רצית לעשות: נזם

60: הגעיל אותך: באיזה מקום תקוע בפנים, מתחת לעין. לא ברור

מהו הבלוג האחרון ש..:
61. קראת: קים

62. המליצו לך עליו: לא זוכרת
63. נכנסת אליו כדי לבדוק אם מישהו מסתיר ממך משהו: אני לא מרגלת אחרי אנשים בישראבלוג
64. חשבת שהבלוגר שמאחוריו אדיוט: לא זוכרת
65. קראת והזדהית איתו עד דמעות(?): לא זוכרת

מהו הסרט האחרון ש..:
66. הצחיק אותך: לא זוכרת
67. ריגש אותך: לא זוכרת

68. הפחיד אותך: לא זוכרת
69. הממ.. נו, אתם יודעים מה [רמז- תסתכלו על מספר השאלה, וזה אפילו לא בכוונה]: שום סרט?
70. היית מוכן להרוג כדי לראות: קיל ביל 2

מיהו הגולש האחרון ש..:
71. הצחיק אותך: הבחור

72. עיצבן אותך: לא זוכרת

73. הבאת אותה בשיחת נפש: הבחור
74. חלמת עליו: בטח הבחור אבל לא זוכרת
75. חשוב לך יותר מכל חבר אחר: הבחור, אבל יש עוד כמה


מהן החדשות האחרונות ש..:
76. קראת: משהו על הרפורמה בביטוח רפואי, לא שזה היה ממש מעניין פשוט הכותרת נשמעה כמו משהו שלמדנו עליו באתיקה
77. שמעת: תחזית זה חדשות?
78. רצית לשמוע: שום חדשות
79. שמעת והתבאסת מהן: לא יודעת
80. שמעת ושימחו אותך: לא זוכרת

מהי ההופעה האחרונה ש..:
81. היית בה: לא הייתי
82. רצית להיות בה, אבל לא היה כסף: אופת', בריטני ספירס! סתם, אין הופעה
83. רצית ללכת, אבל לא היה עם מי: אין
84: רצית ללכת, אבל היא הייתה רחוקה מדי: אין
85. כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: לא יודעת

מהי הדמות המצוירת האחרונה ש..:
86. ציירת: אני לא מציירת
87. ציירו לך: לא מציירים לי
88. ראית את הסרט שמבוסס עליה: מה זה השאלות האלה?
89. הצחיקה אותך: ספונג'בוב!

90. ציטטת: לא מצטטת דמויות מצוירות

מתי בפעם האחרונה:
91. ערסים התנחלו לך מתחת לבית: היום בצהריים

92. העירו לך על איך שאתה לבוש: אמא, אתמול
93. הבטן שלך קרקרה: אתמול לפני שיצאתי מהבית

94. שמעת מוזיקה: שמעתי עד לפני כמה דקות

95. ביקרת חבר: היום, קלינה
96. חלמת חלום מוזר: אתמול או שלשום

97. צחצחת שיניים: היום בבוקר
98. התקלחת: אתמול בערב

99. החלפת גרביים: היום בבוקר
100. רצית ללכת לישון: קודם לפני שאכלתי.

 

נכתב על ידי , 27/5/2004 14:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של malabar ב-1/6/2004 03:07
 



בוקר טוב!


כן אני מודעת לעובדה שהשעה עכשיו 1:50 ושזה בכלל לא נחשב צהריים אבל לא נורא, אני בחופש. כבר שנים שלא קמתי בשעה כזאת (טוב נו, לא שנים אבל המון זמן).

אבל לפני הבוקר נספר לכם קצת על הערב שלי, כדי להחזיר לבלוג את מהותו האמיתית.

אחרי שיחה עם הבחור שלי במשך שעה בערך גיליתי שהשעה עשרה ל11 וכמובן שקבעתי עם חברות ב11 אז שוב איחרתי, אבל מכירים אותי כבר ואני אפילו לא צריכה לתת תירוצים עלובים של "מישהו התאבד במטרו" לאיחורים שלי. אחרי שהרסתי לעצמי את הכבד עם 2 קוסמו ועוד משקה שאני לא הכי זוכרת מה הוא היה, חזרתי הביתה ב2 וחיכיתי לSMS מהבחור, כי כמובן שהמשכנו להתכתב גם אחרי שדיברנ ושעות במסנ. חיכיתי חצי שעה בערך והחלטתי לנמנם קצת עד שאני אקבל הודעה.

כמובן שלא התעוררתי מההודעה הראשונה, בגלל שהצליל של ההודעות בפאלפון שלי הוא הכי חלש בעולם והמשכתי לישון עד שב3 קיבלתי שוב הודעה עצבנית שנרדמתי בלי לשלוח הודעה.

הופתעתי מהעובדה שבאמת התעוררתי מההודעה הזאת ובמסטוליות לגמרי החזרתי הודעות, עד שהבחור חזר הביתה והתחבר למסנ, מה שכמובן גרם לי לגרור את עצמי החוצה מהמיטה כדי לדבר איתו.

כן, הוא בהחלט מיוחד אם הוא הצליח גם להעיר אותי וגם לגרום לי לקום מהמיטה באמצע שינה כל כך טובה, חוצמזה גם שנעשיתי חולה ולא היה לי ממש נחמד לקום עם כאב גרון ועם המון אפצ'ים.

אבל למה לקטר? התאכזבתי קצת שלא יכלנו לדבר אבל בסוף כן דיברנו וזה בהחלט היה שווה את ההתעוררות.

 

חוצמזה, תכננתי לקום ב10 וחצי וחוץ מהשעון המעורר שלי אף אחד לא התעורר ב10 וחצי, אפילו לא החתול שלי שחשב להעיר אותי כי לא התעוררתי. אם לא היתה עוזרת היום סביר להניח שעוד הייתי ישנה שעות, אבל טוב שיש עוזרת.

צריך ללכת להחזיר את הספרים לספרייה ואולי לקפוץ לחדר כושר, למרות שנראה לי שעדיף שלא עם המצב הבריאותי שלי כרגע.

אבל נלך מחר חזרה לאירובי, התגעגעתי כבר להזיע וראות את המדריך השווה .

 

יאללה יאללה הלכתי, בערב יש לי לראות את אחותי מופיעה בטקס סיום של כיתה י"ב (זה לא הטקס שלה, אבל היא מופיעה שם) ולראות את כל המורים לשעבר שלי, בתקווה שאני לא אצטרך לדבר איתם חוץ משלום שלום נימוסי שכזה...

נכתב על ידי , 26/5/2004 14:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amaya ב-31/5/2004 00:26
 



מי הכי מאושרת בעולם?


אני!

טוב, הגזמתי. אבל אני שמחה. למה?

1) נגמרו המבחנים

2) ביוכימיה הלך הרבה יותר טוב ממה שציפיתי (ולמדתי) ואני מקווה שההגיון שלי מספיק טוב בשביל לקבל כמה נקודות...

3) קניתי ג'ינס חדש שסוף סוף יושב עליי יפה. באמת יפה. ועושה לי תחת יפה.

4) קניתי בוקסר חדש וורוד. הגיע לי תחתונים אחרי כמעט חודשיים שלא קניתי!

5) הבחור פשוט מקסים. יותר ממקסים אפילו, ועכשיו אני גם אוכל לדבר איתו שעות (מה שעשיתי גם קודם, אבל הפעם זה יהיה בלי רגשות אשמה על זה שאני לא לומדת)

 

וחוצמזה, קיץ. שמש. וחופש.

מישהו אמר חיים יפים?

נכתב על ידי , 25/5/2004 21:16  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני רוקדת בחלל ב-27/5/2004 09:22
 



סוף סוף פועל


אבל נאלץ לחכות עם הפוסט כי עוד כמה שעות מבחן בביוכימיה ויהיה כדאי למוד קצת (אחרי שאתמול הלכתי לישון ב1 במקום ללמוד)
נכתב על ידי , 25/5/2004 10:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-25/5/2004 13:26
 



אותי זה שיעשע


היכן בארץ היית רוצה לגור?
ת"א. רק ת"א.

היית רוצה לגור בחוץ לארץ?
אני כבר גרה בחו"ל!

היכן בחוץ לארץ היית רוצה לגור?
בטח אוסטרליה, למרות שלא ממש רע לי בפריז (איזו תפנית אה?)

היית רוצה לגדל את ילדך בארץ או בחוץ לארץ?
בארץ. רק בארץ.
אי אפשר אפילו להשוות ילדים שגדלו בארץ לילדים שגדלו בחו"ל. לא רוצה ילדים מגעילים כאלה אירופאים, נגדל אותם כמו שגידלו אותי - בארץ עם חינוך אירופאי 

מהו המקום הכי שנוא עליך בארץ?
חולון. חולון זה זוועת עולם.

אתה טיפוס של עיר או קיבוץ/מושב?
אני תל אביבית מאז ומתמיד, מושב וקיבוץ זה ממש לא בשבילי.

מה דעתך על החיים בקיבוץ?
אם כבר אז מושב ולא קיבוץ, לא אוהבת קיבוצים.
נכתב על ידי , 22/5/2004 23:42  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-31/5/2004 02:09
 



אתיקה מהשטן


זהו, עבר מבחן אחד, היה חרא לגמרי אבל זה בגלל שבאמת לא השקעתי והתאמצתי לקרוא את הטקסט אז את כל ה3 שאלות על הטקסט לא עשיתי ואפילו כשאמא קראה את מה שנתנו לנו לקח לה זמן להבין על מה לעזאזל מדברים שם. פילוסופיה זה כל כך רע וכל כך לא היה לי כוח להתאמץ על מבחן שאני גם ככה א אעבור, אז עשיתי 2 שאלות ממש ממש טוב (מה שלקח לי בערך שעתיים) ואז עוד 2 שאלות קצת פחות טוב כי כבר נמאס לי לכתוב, ועוד 1 שאני באמת תוהה מה כתבתי שם כי אני לא זוכרת. לא נורא, העיקר שעל 5 שאלות מתוך 7 הייתי יכולה לענות אם קצת הייתי לומדת יותר ואם קצת היה לי יותר עצבים למבחן הזה.

עכשיו צריך ללמוד להיסטולוגיה ואמבריולוגיה. זה בע"פ, זה לפחות נחמד למרות שכבר החלטתי לותר על שרירים ומערכת העצבים (מישהו חייב לשכנע אותי איכשהו שמערכת העצבים זה מה זה מעניין כי משום מה בכל מקצוע אני מוותרת על הפרק הזה מרוב שיעמום). בכל מקרה יש לי כל כך הרבה חומר ללמוד שאני לא אזכור כמה דברים אז  נקרא אותם איזה פעם פעמיים וזהו, לא נשקיע מעבר לזה.

העיקר שעוד מעט זה נגמר, ואז אני אוכל לישון שבוע, ואז להתחיל ללמוד לשנה הבאה.

אפילו בקיץ אין לי חיים.

הייתי צריכה ללכת להיות חשפנית וזהו, פחות בלגאנים והרבה פחות אתיקה.

 

ובכלל רק התעוררתי, כי הלכתי לישון ב4 וזה לא בגלל הלימודים. זה בגלל שדיברתי בערך 4 שעות עם הבחור והיה לי נורא נחמד. אני כל כך מבזבזת את הזמן שלי על דברים לא מועילים.

או אולי כן?

נכתב על ידי , 22/5/2004 12:41  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amaya ב-31/5/2004 00:28
 



לדף הבא
דפים:  

40,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)