לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ליעד

אני ליעד גואטה גר בחדרה, בחור רגיש שאוהב את החיים כמו שהם אך מצד שני תמיד יש מקום לריגושים.. זה הבלוג שפתחתי (בשעה טובה), פה תוכלי לקרוא עליי ועל מה שאני חושב ומרגיש ועל התנהלות החיים שלי והדברים שעוברים עליי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

לדנה!


דנו'ש דנו'ש דנו'ש מה אומר ומה אדבר.......
קודם כל אני שמח שחזרת אלינו ועם זאת אני באמת מצטער שלא באתי כמו שהבטחתי. לפעמים בנאדם יודע שהוא צריך לעשות משהו אבל דוחה אותו בגלל עדיפויות קודמות אבל בבוא הזמן זה מתחיל לחלחל בו ולהציק לו וכשהוא נזכר באחת כמוך הוא פתאום מתעשת ומבין שהוא עשה טעות. העולם מלא באנשים רעים ואינטרסנתים שחושבים קודם כל על עצמם וגם אני אחד כזה לפעמים. בכל אופן כשבנאדם מגלה אוצר כמוך, ששונה מכל הרוע, אדם טוב ותמים בעל נפש טובה כמו שלך, אם הוא לא שומר עליו הוא עלול לאבד אותו כי דבר כמוך לא מוצאים ברחוב; את בן אדם מיוחד דנה וזאת הסיבה שנדלקתי עלייך מלכתחילה. רק חבל שאם הזמן הקשר בינינו איבד מהחוזק שלו והתחיל לרפוף - אולי באשמתי, אולי נתתי לדברים אחרים להרחיק בינינו ולא בצדק, אולי נגמרה ההתלהבות משום מה. שמתי לב שכשאנחנו מדברים רק אני ואת יש בינינו כימיה טובה ודברים משותפים ואנחנו קשובים זה לזו, אבל כשאנחנו עם החבר'ה שלך זה שונה - אני מרגיש שאת מרוחקת ממני ובמיוחד בפעם האחרונה שנפגשנו (לפני שטסת לחו"ל), אולי זה אחד הדברים שהרחיקו אותי ממך וחבל. הייתי נותן הרבה כדי שנחזור להיות כמו בהתחלה...
בכל מקרה אני שמח שנהנית בחו"ל ותפסת קצת אמריקה ועכשיו אחרי שחזר אליי השכל אני מבטיח לבוא לבקר אם תקבלי אותי ותסלחי.
אני מבין אם את כועסת אני התנהגתי בצורה מגעילה וזה לא הגיע לך, כנראה שבאיזשהו מקום ציפיתי ליותר מהקשר בינינו וכשראיתי שזה לא יקרה, אז ירדה המחשבה הזאת והקשר הפך לבנאלי ורדוד ושוב חבל.
בכל אופן אני לא מצפה שתסלחי בקלות רק שתנסי להבין או להתחבר למקום ממנו אני בא.
אני אעשה הכל שתסלחי לי ונוכל להמשיך להיות ידידים...
אז קחי את הזמן ותחשבי, תנסי להבין ומקווה שתוכלי.
את בנאדם מיוחד וחבל לי לאבד אותך.
הפוסט הזה נכתב בשבילך כי לא נעים לי להתקשר או לבוא, אני לא יודע איך עושים את זה, אני כ"כ מתבייש בעצמי...
אם בכל זאת תהיי מוכנה לשמוע אותי או לראות אותי, רק תני סימן ואני שם.
שלך בידידות
ליעד


 

נכתב על ידי פביש1 , 5/9/2005 21:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  פביש1

בן: 41

ICQ: 279192168 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפביש1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פביש1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)