לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ליעד

אני ליעד גואטה גר בחדרה, בחור רגיש שאוהב את החיים כמו שהם אך מצד שני תמיד יש מקום לריגושים.. זה הבלוג שפתחתי (בשעה טובה), פה תוכלי לקרוא עליי ועל מה שאני חושב ומרגיש ועל התנהלות החיים שלי והדברים שעוברים עליי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

לכל אלה שנכנסים לבלוג!


הבלוג חדש והוא עדיין בחיתוליו, אז לכל מי שחושב שהוא יפה או לכל מי שמתלונן שהוא יבש וחסר צבע, העיצוב יבוא בקרוב

רק סבלנות

נ"ב: אני לוקח ת'זמן בעניין הזה אז לא להלחיץ!

נכתב על ידי פביש1 , 7/9/2005 00:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  פביש1

בן: 41

ICQ: 279192168 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפביש1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פביש1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)