לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

מותר לעשן


לא כל בלוג צריך תיאור.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

וטוב לי ככה.


היא שולחת אס אם אס בחצות וחצי "אתה ער ?", אני עונה "תמיד".

עוד הודעה, "חשק ?" ושוב "תמיד".

 

היא מגיעה אחרי 20 דקות, אחרי העבודה שלה, היא מחייכת אליי כשהיא נכנסת לחדר, אני שוכב על המיטה ומשחק אקס-מן בפלייסטיישן, היא מתפשטת וישר מתרומם לי המצברוח, היא ניגשת למיטה ומלטפת לי את הביצים, היא מתחילה להוריד את הראש לנשק לו את הראש אבל אני מסמן לה שלא צריך, "בואי שבי עליי" אני לוחש לה, ועוזר לה למקם את עצמה על הפנים שלי.

 

טוב לי שם, אני אוהב את זה, אני מלטף לה את החזה והישבן כשהיא מתחילה להזיז את עצמה עליי, אני אוהב את התנוחה הזאת, לכאורה היא למעלה והשליטה היא שלה, אבל הלשון שלי ורק הלשון שלי היא שתקבע מה יהיה פה, ואני הכי נהנה ככה, היא מנסה לגרום לי להגביר את הקצב ואני לא נותן לה, היא גונחת בתסכול ומנסה לשפשף עצמה יותר מהר, אני תופס לה את הישבן ומחזיר אותה למהירות שלי, היא מתרצה ונותנת לי לקבוע את הקצב, ליטופים עדינים ורכים, יהיה זמן למהר וחזק בעוד כמה דקות, ככה טוב לי.

 לאט לאט אני נותן לה את מה שהיא רוצה והיא מתחילה להאנח, יותר ויותר חזק, כשהיא מתכופפת אחורה ומקשיתה את הגב אני דוחף אותה למטה, היא מתיישבת עליי ואני בתוכה, עכשיו תורה לקבוע מה יהיה, היא מושיטה לי פיטמה, ועוד אחת, מזיזה את השיער מהצוואר שלה ומגישה לי אותו, רוכבת עליי חזק, עד שנגמר, אנחנו מכירים אחד את השני כל כך טוב שאנחנו מספיקים לעייף אחד את השניה בעשר דקות.

 

סיגריה במיטה, כשתיגמר הסיגריה היא תלך.

וטוב לי ככה.

 

היא הולכת ואני מעביר ערוץ, "הבית הלבן" בהולמרק, אני מתכרבל בשמיכה שלי, אני בטח אירדם עם אור דולק ומשקפיים.

איש די קטן, מיטה די גדולה.

אבל טוב לי ככה.

 

הבית הלבן נגמר, כל החדר מסריח מסקס וסיגריות, אני פותח את החלון קצת וחוזר לשחק באקס-מן, באמצע אני משתעמם ומעביר חזרה להולמרק, חוק וסדר תכף נגמר, זה לא משנה, ראיתי את כל העונות פעמיים, אני רואה את הסוף ומתחיל לחשוב על שינה.

אני סוגר את האור, מוריד את המשקפיים, נכנס למיטה ומחכה בחושך שיבואו החלומות לקחת אותי למחר.

ומחשבה אחת מציקה לי.

אם כל כך טוב לי ככה, למה קשה לי להרדם ?

נכתב על ידי , 26/3/2006 15:16  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




71,245

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארז הוכמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארז הוכמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)