לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

מותר לעשן


לא כל בלוג צריך תיאור.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

קטנות.


למי אני מצביע ? לעלה ירוק.

למה לעלה ירוק ? כי צריך שיהיה מותר לעשן.


אם אתם שוקלים להצביע למר"צ, נסו לזכור כי אחת מהדרכים הקלות לזהות משוגע היא אם הוא "אדם העושה פעולה מסויימת שוב ושוב בדיוק באותה הצורה ובכל פעם מצפה לתוצאות אחרות", מר"צ מאכזבת בהתמדה כבר כל כך הרבה זמן, אל תהיו משוגעים.


יעלי הייתה בחורה שיצאתי איתה פעם, ממש החזקתי ממנה כי היא הייתה סופר-מקורית ושיחקה כל הזמן בקווסטים, לפני כמה חודשים היא הגיבה בבלוג שלי ומאז נהיה לי חשק לא הגיוני לשחק ב Countdown וב Monkey Island 3, אז את Countdown השגתי וסיימתי, יש מצב שיש למישהו את Monkey Island 3 ? הגרסא שיש לי נתקעת כשהספרים מתחילים לשיר. שלחו לי תשובות לדואל.


אני לא יודע מה אתם מתכוונים לעשות ביום הבחירות, אני הולך למכור ארטיקים בים, אני מקווה לעשות בין שלוש לחמש אלף שקל. אם אתם רואים אותי שם (רזה מאוד, קוצים, חולצה שכתוב עליה "אל תגידי לי בת כמה את") תגידו שלום.


סיימתי לקרוא את ספרו של הרב גורן על "פסק דין אח ואחות" שלו. פסיקה מאוד מפורסמת שאם היה לכם ידע כללי הייתם מכירים, במהלך הספר הוא מספר על בחינה שעשה לגוי אחד, כדי לבדוק אם הוא באמת יהודי, לשמחתי הצלחתי לענות על כל השאלות נכונה, השאלות היו:

 

1. מתי מניחים תפילין ומתי לא ?

2. דקלם את שתי השורות הראשונות של המזמור "לך דודי"

3. דקלם את שתי השורות הראשונות של "שמע ישראל"

 

לצערי גיליתי שהמזכירה שלי לא יהודיה. אני תוהה איזה אחוז מהבלוגרים ייכשל בצורה מזעזעת במבחן.


נתראה אחרי הבחירות.

נכתב על ידי , 26/3/2006 20:46  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




71,245

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארז הוכמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארז הוכמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)