לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

מותר לעשן


לא כל בלוג צריך תיאור.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

בנק הדם (וסטיקר)


טעות גדולה עשה מבקר המדינה בדרך טיפולו בבנק ישראל, במקום להמליץ להעמיד לדין אנשים הוא היה צריך להמליץ לסגור את המקום לאלתר, אם בעשור האחרון כמעט כל עובד שפרש ממנו יצא עם 30-40 אחוזי נכות, המקום בלי ספק מסוכן.

 

אם נצא לרגע מנקודת הנחה שהאנשים בוועדה לא היו שותפים למזימה, אני מתפלא מאוד שאף אחד מהם לא פנה למשטרה, אחרי האדם הארבעים שמופיע לפניך ומספר שהוא עבד בבנק ישראל ויש לו נכות קשה אתה אמור להתחיל לתהות איזה מין עונשים מקבל מי שמאחר או אילו טקסי הקרבת-אדם מתחוללים שם. (זה בטח קצת מזכיר את וולפראם והארט למי שרואה "אנג'ל").

 


 

"שלום, אני מחפש את לוי מחשבונאות"

"מדבר, איך אפשר לעזור ?"

"רציתי לדעת בבקשה, קצצתי את אצבע שמאל בשמיני לחודש, האם אני זכאי למענק כלשהוא ?"

"איזה אצבע בבקשה ?"

"הקמיצה של יד ימין"

"מה זה הקמיצה ? השלישית מהאגודל ?"

"לא, זאת אמה, קמיצה זאת האצבע ליד הזרת"

"כמובן כמובן, ובכן, הקמיצה היא לא שימושית לחלוטין לכן נוכל לזכות אותך במענק התייעלות על סך 2300 ש"ח שייכנס בעשירי לחודש הבא"

"כמו כן אני שוקל לחתוך את שתי הזרתות ברגליים שלי עם גרזן חלוד"

"למה את שתיהן, אם מותר לשאול ?"

"סימטריה כמובן"

"כמובן"

"ובכן ?"

"ובכן, אם תקצוץ את שתיהן תוכל לקבל תוספת "התאמה אישית לנעל" בסך 1900 ש"ח בכל חודש"

"תודה רבה, עזרת לי מאוד"

"בבקשה, אנא שמור את הגרזן והגש לנו אותו עם הזרתות על מנת למנוע בעיות בהנהלת החשבונות שלנו"

"בשמחה, חג שמח"

"חג שמח"

 


 

ולפני שיהיה מאוחר מדי, הסטיקר שמייצג את הבחירות בצורה הטובה ביותר.



בבחירות הבאות יהיה יותר טוב.

נכתב על ידי , 9/4/2006 10:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




71,245

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארז הוכמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארז הוכמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)