לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

מותר לעשן


לא כל בלוג צריך תיאור.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מישהו צריך לקחת אחריות.


והפעם, לשמחתי, המישהו הזה הוא אני.

בוודאי תהיתם מדוע לפתע פתאום חלה רגיעה במצב בצפון, בוודאי תהיתם מדוע החיזבאללה לא מגיב לפעילות שלנו בבעלבק באישון ליל, בוודאי תהיתם איך פתאום, סתם ככה, נרגעו העניינים וחיזבאללה הפך לחתול מיימיים (ככה מאייתים את זה ? ניסיתי להגיד שהוא עושה ייימ ייימ) ובכן רבותיי, אני האחראי.

 

ומעשה שהיה כך היה, בסוף אוגוסט מזכירתי הנאווה דנה מתחתנת בשעה טובה ומוצלחת, ומכיוון שהנ"ל חלשה מאוד בבטחון שדה ומאמינה גדולה מאוד בשקיפות, כל המשרד יודע לדקלם מתוך שינה מתי החתונה, איפה היא, מה דנה תלבש (פרס לקוראת שתסביר לי מה זה טול לשביעות רצוני) ומה אמא של הבעל חושבת על התפריט.

למזלנו (ובייחוד למזלי, כיוון שדנה מבלה חלק ניכר משעות העבודה שלה בכיסוי התחת שלי) ארגון אירוע פעוט כחתונה קטן על מפלצת מרובת זרועות וכפולת ליבה כדנה והאירוע כולו תוקתק בקצב משביע רצון כך שתכנונו לא פגע בכלל ביעילות הרגילה שלה.

אך לפתע, עם פרוץ האירועים בלבנון החלה דנה מסתובבת במשרד שמוטת שפה וחיוורת, "מה קרה בתי ?" שאלתי אותה כשאני מנסה לבלוע את הכוס השלישית של הקפה המורעל שהכינה לי "אני מפחדת שבגלל הטילים יבטלו לי את החתונה" הודתה דנה.

"ובכן" אמרתי "הגיע הזמן לקצת נפוטיזם וקשר אישי, אני אטפל בזה מאמי, אל תדאגי."

"מה, אתה מכיר את נסראללה ?" שאלה הפתיה "מאיפה ?"

"אני מכיר את כולם חמודה" הרגעתי אותה "תני לי שתי דקות ותראי איך לי קאו משיג רגיעה בלבנון בקלות ובפשטות, את בינתיים תכיני קפה".

 

ובכן, איך בעצם נעשה את זה ? למזלי אנו חיים בעידן נפלא, הכפר הגלובלי חיבר את כולנו לפורנו ודרך רשת הפורנו העניפה שנקראת דואל אנו יכולים לתקשר עם העולם בפשטות ונוחות. סטטיסטיקאים כבר חישבו שכל אדם מכיר כל אדם ברחבי העולם דרך חמישה אנשים בסה"כ, אם כך, מדוע לא אוכל לתקשר עם נסראללה כאוות נפשי ? ישבתי וכתבתי מכתב:

 


מר נסראללה היקר.
מכיוון שאין לי את כתובת המייל האישית שלך (וכתובות המייל [email protected] ו [email protected] איכזבו אותי) אני נאלץ "לשלוח את לחמי על המים" ולשלוח את המכתב הזה לכל מכריי, בצירוף תחינה כי ישלחו אותו לכל מכריהם ושכך יגיע אליך.
מר נסראללה, במשרדי עובדת בחורה צעירה ואופטימית בשם דנה שעומדת להתחתן בשלושים לאוגוסט ב"יקום" ומאז שהתחיל כל עניין המלחמה הזה היא קצת "איבדה את הצפון" (אם תסלח לי על חידוד המילים) ונכנסה ללחץ שהחתונה תאלץ להידחות או להתבטל עקב המלחמה.
אבקשך אם כך להכריז על הודנא (או שביתת אש) מה 27.8 עד ה 1.9 (או בכל מסגרת תאריכים אחרת שהשלושים לאוגוסט בתוכה) לכבוד החתונה. בתמורה אני מוכן להציע לך את כל מה שיישאר מהכיבוד וחלק הוגן בעוגת החתונה.
 
בכבוד רב, לי קאו.
 
נ.ב. דנה שואלת אם אפשר בבקשה להפגיז את ביתה של הדודה פניה (רחוב האגוז 6 רמת גן) והאם יהיה אפשרי לאיים על המוזמנים כי מי שלא יביא צ'ק נורמלי יופגז גם הוא

 
והשאר ? היסטוריה.
וכעת, זמני לצעוד קדימה אל אור הזרקורים הגיע, על במה קטנה (במעמד נשיא המדינה) אצעד במעלה מדרגות על שטיח אדום  להודות לכל האנשים הקטנים שסייעו בידי בדרך, את הפרחים אשלח לצה"ל, את הבחורות לקצב ואת המענקים הכספיים לאולמרט. אני לא צריך את כל אילו, לי מספיקות תודותיה של אומה אסירת תודה ופטור ממס הכנסה למאה השנים הבאות.
 
ישראל, אל תאמרי תודה, אין צורך, על לא דבר.
נכתב על ידי , 20/8/2006 09:44  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




71,245

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארז הוכמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארז הוכמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)