לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

מותר לעשן


לא כל בלוג צריך תיאור.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שבת בחיל הים.


היום, פינת יצירה.


אני מתאר לעצמי שלרובכם אין יותר מדי מה לעשות עם הפוסט הזה, תרגישו חופשיים לא לקרוא אותו. שום פרט מרגש שיהיה חשוב יותר מאוחר בעלילה לא ייחשף כאן.

 

ביום שבת הגיעו אליי שני בני הדודים שלי לבלות איתנו את השבת, אחותי לקחה את מוכרת הארטיקים הקטנה וסחבה אותה לאיזו הצגת ילדים עם דרקון טוב לב וחתול ואני נשארתי לשעשע את בנדודי הגדול-קטן. בד"כ אני והוא משחקים בפלייסטיישן או במחשב, אבל הפלייסטיישן הולווה לחבר והמחשב היה עסוק בצריבות, אז במקום זה בנינו שתי ספינות ונסענו לים להשיט אותן.

 

איך בנינו ספינות ?
ובכן, לקחנו :
בקבוק קוקה קולה גדול.
כוסות חד פעמיות.
דבק (אבל דבק טוב ! שיהיה עמיד במים !)
מקלות של ארטיקים.
כל מיני קשקושים ובלאגנים של קישוטים, מכל הבא ליד.

 

חתכנו את הבקבוק לשני חצאים (לאורכו) ועשינו חורים קטנים בתחתית, רחוקים אחד מהשני. את הכוסות חתכנו לחצאים (לרוחב) והדבקנו אותן הפוכות כך שיכסו את החורים.
חשוב מאוד להדביק את הכוסות כמו שצריך, אסור שיברח מהן אוויר, האוויר הוא מה שיחזיק את הספינה בסופו של דבר.
אחרי שמדביקים את כל הכוסות מומלץ ללכת לאכול סנדוויץ' (עומרי ממליץ על גבינה ומלפלפון ירוק) בזמן שהדבק מתייבש קצת כי אחרת אנו עלולים לשחק ולקלקל מקוצר רוח.


אחר כך נחפש משהו עם קצת משקל להדביק לאמצע הסירה כדי שיהיה מרכז הכובד שלה, אני השתמשתי בכמה מציתים שנס ליחם אבל כמעט כל דבר לא כבד מדי יתאים. לוקחים את המשהו שמצאנו ומדביקים אותו בנקודה טובה קצת אחרי אמצע הסירה, לכיוון החרטום.
לספינה של עומרי עשינו שכלול אפילו יותר מגניב והכנסנו ג'ולות לתוך הכוסות שהודבקו מעל החורים. אני לא בטוח במאה אחוז שזה היה כזה רעיון טוב כי הן זזות מצד לצד אבל הוא פעל לא רע בים לא גלי במיוחד וכשהמשקל מתחלק בין הרבה נקודות על התחתית יש פחות סיכוי שהספינה תנטה.


וזהו, זה השלד של הסירה. עכשיו נשאר רק לקשט אותה, מדביקים את מקלות הארטיקים מסביב, מעל ומתחת לבקבוק ובונים לה תוספות מגניבות. ישבנו כמעט שלוש שעות והדבקנו מקלות ארטיקים כדי ליצור לה מפרש (שלא עבד אבל נראה לא רע), קבינה (שיצאה אדיררר ! ובניגוד לציפיות שלי אפילו לא גרמה לספינה לשקוע), ואפילו הדבקנו בובות לגו במקומות אסטרטגיים (שיהיה מי שינווט). חשוב מאוד לא להגזים בקישוט, אלא אם כן השקעתם בהמון כוסות אוויר ושמתם משקל נורמלי בתחתית. אחרת הספינה תשקע או תנטה הצידה ותטבע.


הרצת נסיון זריזה באמבטיה שעברה בהצלחה, נסיעה זריזה לים ואת אחה"צ של שבת בילינו בלהשיט את אח"י כריש (לא על שם החיה אלא על שם הסוס של עומרי ועדי) ואת אח"י סטובינג (על שם הקפטן המיתולוגי).
אני ממש מחכה לעשות את זה עם הבן שלי.

נכתב על ידי , 5/9/2006 09:24  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




71,245

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארז הוכמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארז הוכמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)