לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

חג שמח ילדים וירטואלים שלי


אני קצת חנוקה עכשיו,הגוש בגרון מכאיב- כל כך רוצה לבכות ולו רק בשביל להיפטר מהגוש החונק - אבל צריכה ללכת לעבודה ולא מתחשק לי שישאלו שאלות על הענים הנפוחות (כן, יש גם את הרמה ה"שקולה").

יכול להיות שהפוסט יצא מבולגן - אבל חייבת לכתוב, זה הפורקן החדש שלי והוא טוב לי.

הבוקר קראתי את "התגובות" לפוסט שלי ושל החברים החדשים שלי. כל כך הרבה אהבה יש במקום הזה, והנתינה והאכפתיות אמתית פשוט ממסים את הלב.

מודה, בתחילה לא הרגשתי נוח מעוצמת האהבה והסימפטיה שחשתי אליכם - זה היה אמתי מתחילה, אבל כל כך חששתי שזה יתפס כחנפנות ,אבל
שדות הסביר את זה לי ונרגעתי.

מה שגרם לי הבוקר לסערת רגשות קטנה היא דווקא התגובה של ילדה/נערה בת 13 בכינוי "כנפים שבורות". היא מלווה אותי מתחילת הבלוג ( מגיע לי קולולו היום חוגגת חודש!) ודרכה הבנתי ונזכרתי שתהפוכות החיים אינם רק נחלת המבוגרים - אבל לא יכולתי לסבול את הכינוי שבחרה, זה הציק לי, ואני בדרכי הקרציתית הנחמדה הבעתי את דעתי על הכינוי בכל הזדמנות שנקרתה לי.

היום המקסימה הזאת החליטה לשנות כינוי - אבל בשבילה הכינוי הוא גם שינוי גישה , כי עכשיו היא מאמינה בדרכה התמימה שיהיה לה טוב...
היא טוענת שזה בזכותי - אני לא מקבלת את זה. הזכות הגדולה שלי היא שנתקלתי בה, אבל מודה ומתוודה שזה גרם לי הרגשה נפלאה שאלי עזרתי לה טיפה לשנות את הגישה.

אז עכשיו ילדה יקרה הכנפיים לא שבורות, הן גדולות,יפות וחזקות - העולם מונח לפניך קחי ממנו רק את הטוב!!

מתחילת הבלוג חבורת ילדים מדהימה מלווה אותי - אוהבת אותם כמו אמא- אמא וירטואלית כמובן.

אז רוצה לאחל מפה,ברשותכם,חג שמח ל:
יוסי הסופר - ילד מוכשר, הוא הבטיח שיחתום לי על הספר הראשון שלו!
ליאורי המקסימה- משהו בה מזכיר לי אותי כשהייתי קטנה.
כנפיים מדהימות - ילדה מופלאה
דידריס - מצחיקונת שכמותה.
אז חגשמח לכם ילדים וירטואלים שלי- אוהבת אתכם, שמרו על עצמכם טיפה גם בשבילי.
ואת חברי ה"קשישים" - אוהבת אתכם.
נכתב על ידי , 17/10/2005 06:10  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)