לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

אדמה..אני קשובה לקולך


"אני מסתכל על אדמה

מריח אותה

אני נושם אותה

והיא מקבלת אותי בחום ואהבה"

 

כך כותב שחר איש העיזים

 

אדמה... נכתבו עליה אלפי שירים אגדות וסיפורים.

ממתי הפכנו את האדמה למשהו רומנטי?

ואיך זה ששכחתי שהאדמה היא גם מקור הפרנסה של חקלאים המעבדים אותה.

חקלאי - זוכרים מה זה?

זה עם החולצה המשובצת, מגפי גומי בגובה הבירכיים וכובע טמבל.

זה ששעות השינה שלו הם לפי העונה.

זה שמחכה לגשם בשביל החקלאות, ולא בשביל שישטוף לו את האוטו כי מכונת השטיפה בתחנת הדלק התקלקלה. 

עבודת האדמה - מקצוע הכי קדום ( כמעט כמו זונה) שאיבד מן הזוהר שלו במשך השנים.

הרי אנו חיים לפי הזוהר -לא?

אם אתה רופא, עו"ד או פרופסר - אתה הצלחת על פני האדמה.

אם אתה חקלאי....אתה..אתה עוף מוזר!

פתאום אני קולטת שאסור שהחקלאות תהיה עוד מקצוע לא נצרך שיעלם מעל פני האדמה שלנו.

אנחנו יכולים להסתדר בלי סנדלר,אופה או קצב..

אבל חקלאי - מי ידאג לאדמות שלנו?, מי ידאג שלא כל פיסה ירוקה ופריה תהפוך לקניון או למבנה מפלצתי רב קומות.

אני לא יודעת כמה אנחנו יכולים לשנות - אולי רק קצת את הגישה.

 כמו ששחר מבקש:

רק ללטף את העגבניה

לנשק את המלפפון.

לי אין בעיה עם זה - ולכם?

 

נכתב על ידי , 5/1/2006 17:55  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)