לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

טבעות ישראבלוג


המילה טבעת מעלה לי בראש תמונה של זוג כפפות לטקס ורופא נשים חייכן בין הרגליים ,המבקש ממני בחיוך להשתחרר,להירגע כי אוטוטו הוא עונד לי טבעת ברחם – יופי לי , מזל טוב וקולולווו , אפשר לשבור את הכוס?

לטבעת הזו התכוון טליק? 

 

המילה טבעת מזכירה לי גם טבעת נישואים שלא עולה עליי כבר חמש עשרה שנה- מעניין למה!

אני נזכרת ביקר חוזר בקול נרגש אחרי הרב : "הרי את מקודשת לי בטבעת זו"...

"מקודשת מקודשת מקודשת" יאשר הרב בקול חגיגי, לא לפני שחקר אותו אם הוא קנה את הטבעת בעצמו,מכספו ושאף אחד לא עזר לו באריזה- אה זה לא שייך .

 

כשהגעתי לישרא, הצטרפתי אוטומטית ל -3 טבעות.

זה הקנה לי איזו שהיא תחושת בטחון להיות שייכת לקבוצה , מהר מאוד הבנתי שזה מיותר.

הייתה תקופה ששקלתי לבטל את עצמי מכל הטבעות,אבל מטעמי עצלנות השארתי את זה .

כשפגשתי את שמיים – עזבתי טבעת סתמית,שלא הכרתי את הפעילים בה והצטרפתי אליו. זה הרגיש כמו בבית, אומנם בית קטן אבל חם וטוב.

ואז הגיע חומות שהצליח בתקופה קצרה לקבץ אותנו למשפחה גדולה והוא בתפקיד האבא של הטבעת!

אבא טוב...

תגיד אריאל, אם אתה האבא של הטבעת, אני יכולה להיות האמא?

מה איכפת לך,נשחק אבא ואמא!

 

אני רוצה לאחל  מפה המון בריאות לאחותי הוירטואלית אורלי, שתחזור בקרוב למשפחה שלנו , אוהבת ומחבקת אותך אחות יפה.

ויש לי עוד אחות, מוקה  העכוזית שלי, שחוגגת מחר יום הולדת -  מזל טוב  חברה יקרה.

 

נכתב על ידי , 1/10/2007 22:53  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)