לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


the gene pool could use some chlorine

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

צדקתי


כשהייתי צעירה וטיפשה, בת 15 בערך, היו לי לפעמים רעיונות טובים. אחד מהם היה ללמוד לנגן על תופים. כשבישרתי על כך לאימי היא הגיבה בתמיכה אופיינית - "תופים? זה המון רעש. לא בבית" - אז למדתי לנגן על גיטרה. גיטרה זה טוב, כיף, מרגיע לפני מבחנים, ונייד יותר מתופים, אבל זה לא הכלי שלי. אני מסוגלת לנגן שירים, לקלוט סולואים, אבל גאון הדור אני לא.
כשהייתי בחו"ל היתה לי נסיעת רכבת אחת ארוכה, במהלכה נצמדתי לדיסקמן. אני לא זוכרת מה זה היה ספציפית באותו רגע, נדמה לי שאינטרפול, אבל בראשי חלפה מחשבה, "כשאני חוזרת לארץ, אני מתחילה ללמוד תופים". אמא שוב הגיבה בתמיכה אופיינית, אבל אני לא זוכרת בדיוק מה היא אמרה. עכשיו אני פחות צעירה וקצת פחות טיפשה, אז לא הקשבתי לה.
אתמול קבעתי לי שיעור, היום היה שיעור. היה טוב. המורה טוען שחבל שלא התחלתי קודם, אבל שמוטב עכשיו מלעולם לא. אני מסכימה, וכדי להדביק פער של 8 שנים, אני אקח כמה שיותר שיעורים עד תחילת הלימודים, אז אתמתן לפעם בשבוע.
הנטייה שלי לתופף על אוויר רזה (תתרגמו לאנגלית) תרמה משהו, מסתבר. המורה שלי אמר שרוב התלמידים מתופפים לא נכון עם כף הרגל, כלומר, עם כל הרגל ולא רק עם הכפה. יש משהו בתיפוף דמיוני, חבל רק שלא החזקתי את המקלות נכון אז.
אולי כשאני אסיים ללמוד אני אזרוק הכל, ואפנה למוזיקה.


נכתב על ידי lilah , 27/9/2005 01:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  lilah

בת: 42




2,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)