לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


the gene pool could use some chlorine

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

אני יוצאת מדעתי


לא מעט אנשים חושבים שאני לא שגרתית.
הבהרה - אני מדברת הרבה באנדרסטייטמנטס.
לא שגרתית זו מילה מאוד מאוד עדינה.
אני חושבת שהרושם הזה יתחזק בעקבות אירועי הימים האחרונים. למשל אתמול, ירדתי לסלון, ואחותי קראה לי לחלון, בטענה שהיא זקוקה לעדה. ניגשתי, ומבעד לחלון נשקפה אליי תרנגולת.
הבהרה2 - אני לא מושבניקית. אני גרה במשהו שמנסה להידמות לעיר, רועש, מסריח, ומלא פשיעה. לא בנתניה.
תרנגולת זה לא דבר שמצפים לראות מבעד לחלון כשגרים במקום דמוי עיר. יצאתי לראות איך היא נראית מקרוב. התרנגולת בדיוק התנפלה על חתולה, ועפה בזעם מעבר לגדר. עכשיו תגידו, זה נשמע כמו משפט שפוי? לא. אני יודעת. היום, לעומת זאת, יצאתי מהחניה שלנו, ומה אני רואה במראה האחורית? כן, תרנגולת. מאוד בריא לנפש. בסוף התברר שמדובר בתרנגול, זכר, ואפילו שניים כאלו, שהשכנים שלי קיבלו במתנה. יש לי שכן אותו אחד מהם מעיר כל בוקר בזמירת קוקוריקו.
היום היתה לי הודעה בסלולרי. היא היתה ממוכר בחנות דיסקים בה ביקרתי היום, הוא ביקש שאחזור אליו. התגובה הראשונה שלי היתה לבדוק בארנק, אם כרטיסי האשראי במקומם. הם אכן היו. בדיקה כזו הכרחית, כששוכחים כרטיס אשראי בחנות במרחק שעת נסיעה מהבית. אחרי פרץ הפאניקה הראשון התחלתי לחשוב. אני לא רושמת את המספר של הסלולרי שלי על הקבלות, ולכן זה אומר שאבא שלי הסגיר אותו. בנוסף, אם היו מתקשרים הביתה ואומרים לאבא ששכחתי כרטיס אשראי, הוא היה מתקשר בעצמו. מסקנה - אני חושבת שהוא רצה להתחיל איתי. יש לי חבר, למקרה שמישהו שכח או לא ידע. לא חבר מהסוג שאני חושבת שאתחתן איתו, אבל יש. מצד שני, מוכר בחנות דיסקים, שיש בה דווקא מבחר די טוב, חייבים להודות שזה מעניין.
היום קמתי לפנות בוקר ללכת עם החבר להוציא גימלים. הוא טירון. לא הצלחנו, אבל התחושה של אמא אווזה שיש לי לפעמים איתו התחזקה. נמאס לי להרגיש מבוגר אחראי. לא פלא שאני מתעצבנת בקלות לידו. לא עשינו סקס אתמול, ואני די מעוצבנת מזה. היזיז הקודם שלי מראה סימני עניין, ואחרי קריאה בבלוג הקודם, אני נזכרת למה זו היתה תקופת יזיזות ארוכה.
על מנת להקל את תהליך החשיבה, אני אלך לפאב עם לילך ואשתה עד כלות.


נכתב על ידי lilah , 2/10/2005 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  lilah

בת: 42




2,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)