לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


the gene pool could use some chlorine

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

קצת על גברים וסקס


קראתי אצל שירה על תסמונת הגבר הרגיש. זה מין מצב שקרי כזה, שנועד לעזור לגבר ממוצע להכניס אישה למיטה מהר יותר מכפי שהיה קורה לו הוא היה מציג את אופיו האמיתי. אין כזה דבר "גבר רגיש". מה שמו נראה בזמנו כמו גבר רגיש יחסית, בחיי, והפרידה שלנו היתה כעורה כמו בריטני ספירס בלי איפור. והשרץ. הוא היה סופר רגיש למראה, כותב שירה, מלחין אותה וכאלה, והוא היה בן זונה מנומס למופת, הביא אותי קצת מעבר לסף התהום בכל מה שנוגע לייאוש ודיכאון קליני. הוא דוגמה ממש מצוינת ללמה אסור להאמין במונח "גבר רגיש".
אני חושבת שיש לי בעיה מסוימת בכל מה שנוגע לגברים. קשה לי להאמין שיש ביניהם הבדלים. ההבדל היחיד ששמתי לב אליו עד כה הוא, פרק הזמן בו הם מסוגלים להתנהג בצורה מתחשבת, עד שמתפלק להם איזה אקט מנייאקי (כמו למשל, לקרוא לחברה "זונה", או לתפוס את הישבן של ידידה רחוקה בשתי ידיים במועדון. אני יודעת, הבחירות שלי עד כה לא היו מוצלחות במיוחד) טיפוסי.
לפני זמן מה הייתי המומה לגלות שיש ביניהם עוד הבדל. לגברים שונים נוח עם קונדומים שונים. אולי זה נשמע בנאלי, אבל מימיי לא חשבתי עליהם כעל אורגניזמים שונים. זה התחיל כשהנוכחי, הילדון, אמר ש"condomi" לא נוחים לו. מה? חשבתי לעצמי, אבל להוא שיצאנו יחד ממועדון ולהוא מהאוניברסיטה זה היה נוח! איך זה יכול להיות? כנראה שהדבר היחיד שמבדיל בין גבר זה לאחר הוא הזין, והיכולת להשתמש בו.
ואם כבר זין, שימו לב שאלו שלוקחים ללב את "האורך קובע" הם גברים. למה? כי נשים יודעות יותר טוב. האורך שדרוש באמת כדי להינות אינו ארוך כלל. דרוש גם עובי מסוים, אבל גם בזה אין טעם להגזים. לא צריך זין גדול במיוחד, כמו שצריך לדעת להשתמש בו. בנושא הזה אני מוכנה לקבל שגברים שונים הם בעלי ביצועים שונים. על חלק אני צוחקת עם לילך, ועל חלק מהם אני חושבת כשאני צריכה להתעורר בהרצאה.
אפשר לקרוא את הקטע הזה, ולתהות למה אני בכלל מעוניינת בגברים מלכתחילה. אני תוהה על כך כבר זמן מה, והתשובה היחידה שמצאתי היתה סקס. אני לא יכולה לדמיין את עצמי עם אישה במיטה.
אפשר לקרוא את הקטע הזה ולחשוב שהוא נכתב ע"י בחורה מתוסכלת משהו. זה נכון. אני לא ממש מסופקת מינית לאחרונה. רק אני יכולה לפתור את זה, ולמרבה הצער, אני לא עושה את זה. אם מישהו מוכן לחבוט קלות בראשי כדי להכניס לשם קצת הגיון, אני אשמח.


נכתב על ידי lilah , 4/10/2005 11:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  lilah

בת: 42




2,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)