לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

in my world


אלוהים הוא ילד קטן עם זכוכית מגדלת ואני הנמלה

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

עדכון?המ.... כן?


לא עידכנתי הרבה מאוד זמן

האמת שבאתי לעדכן כבר כמה וכמה פעמים אבל אלה היו פוסטים זועמים על הטימטום של האנשים ואין צורך שיקראו על זה.

התחושה הכללית כרגע היא של שביזות יתר.אין לי כוח לעשות כלום,לא לומדת כמעט למבחנים(למרות שאלוהים יודע שאני צריכה ללמוד אליהם)לא יוצאת הרבה מהבית.

לא יודעת פשוט אין לי כוח

ירדתי ל-4 יח"ל במת',לא רציתי לעשות את זה אבל ממוצע הציונים שלי במת' בתחת אז החלטתי שהדבר הכי נורמאלי לעשות במצב כזה הוא פשוט לרדת,החברות הקרובות שלי לומדות איתי אז ככה שאני לא בדד אבל בכל זאת זה מעבר קצת קשה.

אני מרגישה תתחושת זלזול הזאת,את ה"אמרתי לך שלא תצליחי",גם אם הם לא אומרים אני מבינה את זה מההתנהגות שלהם וזה קצת מעציב כי אלה אנשים שהחשבתי ליחסית חברים שלי,אבל קיפ עודדה אותי ואני מקווה שהיא צודקת במה שהיא אמרה.

המ... חברים,טוב עם החברות הכל סבבה אני עם האנשים הקרובים לי ומסתובבת עם עוד כלמני,אין חבר והמזהו

היה טיול שנתי ממש כייף!הוא היה דיי מעפן אבל אני נהנתי(הוא היה מעפן כי אנשים כל הזמן אמרו איזה מעפן)

צופים-אין משהו חדש,אני תכלס לא עושה הרבה בצופים עכשיו אני שקועה בפרוייקט של הועדה שלי וזהו.

הייתי אתמול בתל אביב היה מוי כייף עם אחותי הגדולה ובת דודה שלי

 

טוב אני זזתי לעשות ש"ב בהיסטריה

אני מבטיחה שאני אעדכן יותר

 

עדי

נכתב על ידי , 20/2/2008 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,773

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshniz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shniz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)