לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצומת דרכים


לאיזה כיוון לפנות?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

היום שלפני היום שלפני היום האחרון של חופש סוכות


היום אני אספר לכם על היום שהיה לי אתמול, אבל בלשון כאילו זה קרה היום, אבל זה מה שקרה לי אתמול! חה חה... עזבו.

 

אז היום נועה באה אלי. נועה היא מהחבורה השניה. היה ממש כיף! עשינו לנו מין ספא כזה. בהתחלה הכנו תערובת של חומרים לפנים. שקדים טחונים, יוגורט ודבש. אחר- כך עלינו קצת לחדר שלי ודיברנו. על כל מיני דברים.

ואז ירדנו וקיבלנו את האומץ למרוח את מה שהכנו על הפנים, ואז ראינו את המופע ריקוד שלי משנה שעברה, אחרי 10 דקות שטפנו את מה שהיה לנו על הפנים והמשכנו לראות. אחר כך עשינו אמבטיה לרגליים, אתם יודעים- גיגית עם מים חמים והרבה סבונים למיניהם; גמרתי לאמא שלי בקבוק שלם וחדש של ג'ל אמבטיה... כשהמופע נגמר, החלפנו לסרט "אקווה מרין", והחלטנו שנמאס לנו גם מהאמבט לרגליים אז שפכנו את המים ועברנו להמרח בכל מיני קרמים, אתם יודעים: ידיים, כפות רגליים, גוף, פנים... ואז גם מרחתי לק מאד חמוד על הציפורניים.

בהמשך הסרט טחנו הרבה אוכל, בעיקר אני- היא קצת התביישה אני חושבת. אבל הרגשתי בנוח לטחון לידה- אז זה מה שעשיתי :D  .

אחרי שנגמר הסרט לוויתי אותה עד לצופים השכונתיים, אבל זה גלש לקצת יותר, ומשם היא הלכה ברגל הביתה. נהניתי מאד איתה. היא כזאת חמודה!

כשחזרתי הביתה, קיבלתי טלפון דואג מאמא שלי לגבי המצב של אחותי, שהייתה אצל חבר שלה. הו, אל תסיקו מסקנות! היא בת 7. אמא שלי שאלה אותי מה שלומה ואמרתי שאין לי מושג והיא לא התקשרה. היא אמרה לי שהיא תתקשר לבדוק מה קורה שם ותחזור אלי. ברגע שניתקתי התחלתי לנקות את הבית במהירות שיא. ניקיתי את השיש מכל השקדים הטחונים, את הגיגיות עם השאריות סבון, את הכלים מהקרם המגעיל שהכנו, את הסלון שהיה כולו מים, אוכל וקרמים בכל מקום, וניסיתי להחיות את הג'ל אמבטיה של אמא שלי בשביל שלא תחטוף עלי עצבים. לא הלך לי איתו והייתי מתוסכלת.

קיבלתי שיחה מאמא שלי והיא אמרה לי שאני צריכה ללכת להביא את אחותי מהחבר שלה ברגל. אבל לא היה לי כוח ללכת ברגל אז לקחתי את האופניים ורכבתי להביא אותה. הגעתי לשם, והרכבתי אותה בחזרה הביתה על האופניים.  בדרך היא סיפרה לי, שמסתבר שהיא התקשרה הביתה מתי שליוויתי את נועה, בשביל שאני יבוא לקחת אותה. טוב, מה לעשות.

הגענו הביתה וחשבתי מה להגיד לאמא שלי בקשר לג'ל אמבטיה. אז החלטתי להתקשר אליה. אמרתי לה שאני ואחותי הגענו הביתה בשלום, שהרכבתי אותה על האופניים (והיא קצת נבהלה מזה) ואמרתי לה שאני רוצה לעשות אמבטיה ואם אני יכולה להשתמש בג'ל לאמבטיה שלה. היא כמובן הסכימה, אבל אמרה לי לא לשפוך הרבה. ערמומית שכמותי.

באמת נכנסתי להתקלח, אבל רק מקלחת זריזה. הזעתי כולי :/

מסתבר שמהסכה שהכנו עשתה נפלאות כי עור הפנים שלי נראה נהדר! החלטתי לעשות אותה כל שבוע.

אחרי המקלחת התקשרתי לעינב, היא גם מהחבורה השניה, כי היא רצתה לבוא אלי לראות את הפרק השני של גיבורים. אז הזמנתי אותה, היא אמרה לי שהיא עושה הליכה עם אמא שלה וכשהיא תסיים איתה תבוא אלי. שום בעיה.

האירועים שקרו אח"כ לא היו מאד מעניינים, סתם השתעממתי מול המחשב. ואז היה שידור חוזר של הפרק הראשון של העונה השניה של עקרות בית נואשות ששודר אתמול אבל פספסתי אותו, אז ישבתי לראות. פרק נחמד! השכנים החדשים ממש מסקרנים! באמצע קיבלתי טלפון מעינב שהיא באה.

עינב הגיעה והיא ראתה איתי את הסוף של הפרק, ואז עברנו למחשב וראינו גיבורים. היא אהבה ת'פרק, גם אני חושבת שהוא היה יפה, אבל טיפה מפחיד. אחר כך נכנסנו לפורום וקראנו קצת שם, בקומיקס, וראינו כל מיני סרטונים והיא סיפרה לי דברים מגניבים וגם סתם דיברנו. בשבת יש לתאום שלה בר מצווה והיא הזמינה אותי. כאילו היא, לא הוא, אותו אני בקושי מכירה, אבל היא חברה טובה שלי אז היא הזמינה אותי. אני אלך, ברור, אבל קצת לא נעים. אני גם מתלבטת לגבי הסכום כסף שאני עומדת לתת לו.

 

כשעינב הלכה אח שלי בדיוק חזר מאיזה חופשה של לילה שהוא הלך עם החברים שלו לצפון או משהו. הוא בן 18. הוא השמיע במערכת את הדיסק שהם הקליטו. חומר טוב, אבל הם חייבים לעבוד על הזמר שלהם. הוא נשמע שם בכל אופן נהדר. הוא גיטריסט ממש טוב! ואז אמא שלי גלתה מה קרה לג'ל אמבטיה שלה וחטפתי צעקו. זה נגמר בזה שאני צריכה לקנות לה אחד חדש. טוב נו.

ספיר התקשרה אלי לא מעט פעמים הערב. היא מהחבורה הראשונה. פעם אחת דנה ומאי היו אצלה (בנות מהכיתה שלי, לא בשום חבורה) והיא הזמינה אותי, אבל אני לא ממש מחבבת אותם, אז לא רציתי לבוא. אח"כ היא הלכה לבר, שהיא גם מהחבורה הראשונה, אבל כבר לא רציתי לבוא וגם היה את הפרק השני של העונה השניה של עקרות בית נואשות ורציתי לראות. אני מתרחקת מהן, אבל אין לי עצבים כבר. הן רוצות מחר ללכת לשינקין. אחרי הריב שלי עם אמא שלי לא נראה לי שירשו לי. אולי אני יעשה סיבוב בקניון של העיר מחר, עם הדס (מהחבורה השניה) או משהו. אני צריכה לקנות עגילים לבר מצווה ביום שבת. יש לתאום של עינב בר מצווה. ואולי גם נראה איזה סרט טוב, נראה. אני אנסה לנצל כמה שיותר את היומיים האחרונים של החופש.

 

עלמה.

נכתב על ידי AlmA_R , 6/10/2007 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  AlmA_R

בת: 29

תמונה




389
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlmA_R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AlmA_R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)