לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים טובים באים בביצים של קינדר


2 קישואים נוסעים על תלת אופן מדברים בטלכוס עם מרמיטה שמתכננת להשתלט על המינימרקט, מה לא בסדר בתמונה הזו?

כינוי: 

בן: 35



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

20000 כניסות!


...בקרוב חח, בינתיים כניסה 200,
100 הייתה לא מזמן..ממש לא מזמן
קצב חביב
תודה (=


נכתב על ידי , 5/11/2005 20:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכרמל - סיוט לנהגים,מארועי יומשישי


קיצר יום שישי באים לצאת חצי לנתנזון חצי לכרמל - פיצול ראשון
סבבה האלה לנתנזון יוצאים אנחנו סתם מדברים וזה ב12 וחצי ככה יצאנו לכיוון הכרמל, החלטנו בלי מוניות אז רק מכוניות הפעם
מילאנו אוטו אחד ו2 מכוניות עם נהג+2
ואני עם כמה בנות אבא של אחת מהן בא להסיע, סבבה
קיצר היה אמור לצאת זול יותר ממוניות, אז זהו שלא- 500 שקל נסיעות
ולמה? דוחות עבירות תנועה
אחת אצלנו ואחת באוטו +2
באותו מקום אותו שוטר אותה עבירה אותו קנס גם מן הסתם-בפנורמה איפה שכל העולם לוקח פרסה עמד שוטר ונתן דוחות לכל הפורסים למיניהם, קיצר לא נעים ועוד אבא שלה מסיע ומשלם על זה..
רצה לתת 700 בגלל חגורות גם אבל וויתר, קיצר לא משנה הגענו הלכנו חצי לבורקס וחצי לגופרה, לא ברמה שלהם בורקס, חח ישבו בגשם בקור מחכים לוופל..אשכנזים (בלי להעליב אוהב אותכם!)- פיצול 2
ואז גם חלק התפצלו לדלי - פיצול 3

קיצר יצאנו נגלה ענקית של אנשים והשתלטנו על הכרמל, אחד הטובים היה
אין לי ממש מה לעדכן כי אני עסוק עם ג'ולי כל הזמן
השיר אישה כנענית?הפתיחה?נשמע כל כך טוב על ג'ולי לא תאמינו כמה טוב

עכשיו אני עף לאכול רק רציתי להראות נוכחות שאני לא מת או משו,עדיין
ולסיום ציטוט משו:
"סטניסלב אתה מוכן לספר לנו מה קרה באותו יום שישי?"
"לא מבטאים את זה ככה." (מבטא רוסי כבד)
"אני מצטער אז איך מבטאים את השם?"
"אלכסיי"

חח היה ענק, אחלה תוכנית, עפתי אוהב אותכם בקרוב אני יחבר תחשמלית למחשב ונקליט לכם שירים שלי, חכו בסבלנות (=
נכתב על ידי , 5/11/2005 14:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואוה על ההתרגשות,הנה אני:


אם הייתה לי מצלמה מחוברת הייתם רואים אותי, אבל איור לשם המחשה שתבינו:


נכתב על ידי , 2/11/2005 22:49  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgbuster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gbuster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)