לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Thoughts


אני.

כינוי:  Mor-gone

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

פזמון חוזר.


לחשוב שיום אחרי הכתיבה האחרונה הכל הפך למושלם.
הוא שאל, והכל הפך למציאות.
ממש כמו בחלום.
במשך חודשיים שלמים בנינו וטיפחנו את הקשר שלנו,
תכננו את העתיד עד לפרטים הקטנים ביותר, והכל פשוט הסתדר.
אבל בחיים שום דבר לא יכול להמשך לנצח נכון?
הוא נלקח ממני, ממשפחתו, מכל אוהביו ועלה לשמיים בליל שישי סוער.
הכל נשבר. 
אני שוב חוזרת על אותם דברים שוב ושוב ושוב.
כל פעם שמשהו מתחיל להיבנות סביבי,
לתת לי קצת ביטחון, קצת אושר, קצת שמחה,
הוא פשוט נשבר.
ממשיכה בכח את החיים,
יותר נכון, החיים מכריחים אותי להמשיך בכח.

באמת שהפעם אני כבר לא יודעת איך להמשיך,
או בשביל מה.
נכתב על ידי Mor-gone , 26/6/2010 18:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMor-gone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mor-gone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)