לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

חופש


אז אחרי החופשים של החגים לקחתי לי ימי חופש. כך שלא עבדתי השבוע בכלל. זאת אומרת, לא הלכתי לעבודה, אבל דווקא הספקתי לעשות כמה דברים והייתי יעיל בסך הכל. כמובן, גם מנוחה ובטלה נחשבים בעיניי לעשות משהו ובהחלט מעידים על יעילות.

אם כן, מה היה לנו?

הספקתי להרשם ללימודים ולקבל עלי מטלת קבלה ללימודים.

הספקתי להתחיל לעבוד על המטלה ולהשלים כמעט 50% ממנה.

הספקתי לבלות חצי יום עם אמא שלי, שהרבה זמן לא דיברתי איתה ולא ביליתי איתה כראוי.

הספקתי לפגוש את הבוס במקרה במסעדה (תודה לצירופי המקרים המעצבנים).

הספקתי לשטוף כלים, לקנות סיר חדש, להחליף חולצה שקיבלתי במתנה ולהסתובב ברחוב.

הספקתי לקרוא עוד כמה עמודים ב"מתבגר" (המעולה!) של דוסטייבסקי.

הספקתי לשמוע הרבה מוסיקה ולשחק במחשב.

הספקתי להרשם לעוד חברות השמה ולשלוח קורות חיים לעוד משרות פוטנציאליות.

הספקתי לכתוב פסקה בהמשך לסיפור שהתחיל בפוסט הקודם.

הספקתי למחוק את הפסקה שכתבתי בהמשך לסיפור שהתחיל בפוסט הקודם ולהתעצבן ולא לדעת איך להמשיך.

הספקתי לקרוא בבלוגים שלא קראתי בהם זמן מה.

הספקתי לכתוב את הפוסט הזה ועכשיו אני יכול ללכת להספיק לנוח או להמשיך את המטלה ללימודים.

הספקתי להבין שכיף לי החופש הזה ושממש חבל שבשבוע הבא אני עובד כרגיל. המזל הוא שזה השבוע האחרון בעבודה ואחרי כן אהיה בחופש כל עוד אהיה מובטל.
נכתב על ידי , 23/10/2008 11:15   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Witch ב-23/10/2008 14:53




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)