לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

נצחון העיניים על האדם


אתמול בבוקר התחיל קצת הגרון. מאוחר יותר הצטרף אליו הראש למסיבת כאבים בהשתתפות האף והאוזן השמאלית. אוזן ימין, שכנראה לא הצליחה לעבור את הסלקציה בכניסה, רק עמדה בחוץ ועשתה רעש. בבוקר המצב לא היה טוב יותר. אבל אני לא מאלה שנכנעים במהירות. במיוחד מכיוון שאני מכיר אותם, את האיברים העצלנים האלה. הם רק עושים את עצמם חולים משום שאין להם כוח ללכת לעבודה ביום גשום וחורפי קצת, זה הכל. עצלות נטו. ברגע שאכנע ואשאר בבית פתאום כולם ירגישו הרבה יותר טוב. מכיר אותם, מכיר היטב, ואני לא מאלה שיפלו בפח שהם טומנים לי.

 

אז התלבשתי היטב ויצאתי לעבודה. האיברים מצידם המשיכו להרגיש רע ולרמוז לי בנזלת, שיעולים והתעטשות אחת לפחות, שעשיתי טעות חמורה. ואני רק אומר להם תרגעו, תרגעו, סך הכל נשארו שלושה ימים, כולל היום הזה, אני לא מתכוון להיות חולה בימים האחרונים בעבודה. אבל הם לא נרגעים, ברור שלא. להיפך, הם מתחזקים ומצרפים אליהם גם את העיניים שמתחילות עם הכאב הפנימי העמום הזה שמאפיין את עליית חום הגוף מעבר לטמפרטורה הנורמלית. כל שאר האיברים שמחים עכשיו, כי העיניים הן בדיוק האיבר שהיה חסר להם כדי לנצח במאבק. הם יודעים היטב, כפי שאני יודע היטב, שהעיניים לא משקרות ואם הן רומזות שיש כאן איזו מחלה של עונות מעבר, זה בטוח שאני אאמין להן ואציית.

 

כך נכנעתי לגופי, לעונת המעבר, ליום החורפי, לעיניים שלי והחלטתי לסיים את יום העבודה הזה מוקדם מהרגיל. כלומר עכשיו. בתקווה שמחר כבר אשתפר, או לפחות ביום חמישי (בכל זאת יום אחרון בעבודה).

נכתב על ידי , 28/10/2008 11:56   בקטגוריות אוטוביוגרפי, סיפרותי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Witch ב-29/10/2008 18:29




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)