לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

סלע


אני סלע.

אני פאקינג סלע באמצע המדרכה בלב העיר.

אנשים עוברים סביבי או נתקלים בי ומקללים.

ילדים מנסים לקפוץ עלי ואחריהם הורים בהולים.

 

אני סלע.

אני סלע חלקלק מלא אצה ויצורי ים זעירים במים הרדודים של איזה חוף אסיאתי.

אנשים נאחזים בי לא להיסחף או מחליקים ממני ומקללים.

ציירים מציירים אותי וסטלנים רואים בי את עצמם.

 

אני סלע.

אני סלע באמצע הסלון לא רחוק מהמטבח.

אנשים מניחים על צלחות ורגליים או תוקעים בי את האצבע הקטנה ומקללים.

אמהות שונאות את האבק שהצטבר עלי ומנסות לשכנע להעיף אותי לרחוב.

 

אני סלע.

אני פאקינג סלע מרחף עשרה קילומטרים באוויר באמצע מטוס בלי מקום לרגליים.

אנשים מנסים להעיר אותי כדי ללכת לשירותים או מנסים לדלג מעלי ומקללים.

דיילות מסרבות למזוג לי עוד אלכוהול, אך חוששות שאתפרע.

נכתב על ידי , 7/6/2009 12:32   בקטגוריות סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Witch ב-11/6/2009 18:37




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)