לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

הגרזן


יא אללה שלכם אנשים! הגרזן מחכה מעבר לפינה, אתם יודעים זאת היטב. הוא ממתין שם. אורב לכם. מתישהו הוא יגיע ויגמור את הכל במכה אחת חדה.

 

אחת לכמה זמן הידיעה הזו מחלחלת למחשבתי ומעוררת בי צחוק. כן, כן, צחוק. מה לעשות, שאבכה? מה תועלת תהיה לי לבכות בגלל המוות שהוא מנת חלקו של כל יצור חי בעולם הזה? הגם שזהו צחוק של ייאוש ותסכול, עדיף לצחוק כנגד הבלתי ניתן לשינוי.

 

וכשאמות, אמות וזהו. אולי הנשמה שלי תמות עם גופי ואולי תמשך להתקיים אחרי גופי, אבל כך או כך, לא אהיה אותו אני שכולם מכירים. אז עצוב לי על אלה שאוהבים אותי ואחסר להם מאוד. וכמובן שאינני רוצה שהגרזן יגיע בחמישים שנים הקרובות, הרי יש עוד קצת חיים להספיק לחיות, וככל שהידיעה הזו על הגרזן, משעשעת ככל שתהיה, הופכת ממשית, כן מתחזק הרצון לחיות עוד קצת ולהספיק עוד כמה ימים (לאו דווקא מעשים וחוויות, די לי בקיום עצמו).

נכתב על ידי , 16/6/2009 11:35   בקטגוריות אוטוביוגרפי, הגות?, סתם  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו אחר ב-17/6/2009 09:51




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)