לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2011

בבועה המשפחתית הקטנה שלי


האישה שלי זקוקה לי. היא לא מרגישה טוב והיא צריכה אותי בבית. אני אחזור ואקח את הילד מהגן. אחזור ואכין לה משהו טעים לאכול. אחזור ונשחק יחד ונבלה את אחר הצהריים והערב יחד, המשפחה הקטנה שלנו. ואיך שאני מחכה כל יום לערב המשפחתי הזה, כך אני מחכה עכשיו לאחר הצהריים המשפחתי הזה. והעבודה? שתחכה לי עד מחר בבוקר, לא יקרה כלום (ממילא אאלץ לקרוא ולכתוב כמה מיילים במהלך הערב). 

 

ובינתיים, בארוחת צהריים קבוצתית במסעדה לא רעה ליד המשרד, גיליתי שוב את שאני יודע כבר היטב - המשפחה הקטנה שלי הכי טובה שאפשר, בטח הכי טובה בשבילי. האישה שלי היא הכי טובה בשבילי והבן שלי הוא הכי טוב בשבילי, וכנראה שאיכשהו אני הכי טוב בשבילם (גם אם לפעמים אני מרגיש שלא ממש). 

 

וחיוך עושה לי טוב ומילה טובה לא פחות. 

 

וזה שיש שמש בשמיים אבל לא חם בכלל, אפילו קריר, זה עושה לי טוב.

 

ולאונרד כהן ברקע, הוא עושה לי טוב.

 

ואתמול היה טוב, אז יהיה גם מחר.

 

וכל השאר? שיהיה רע. אני, טוב לי בבועה.

נכתב על ידי , 22/11/2011 13:43   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו אחר ב-27/11/2011 11:46




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)