לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

ארבע שורות על כלום בערך ועוד שורה אחת


ימים שקצב המיילים הנכנסים פוחת הם ימים נחמדים. אפשר להרגע קצת בעבודה ולנוח. אבל כל הזמן רובצת מעל התחושה הרעה שעוד מעט, קרוב לוודאי בסביבות ארבע כשכבר רואים את סוף היום, יתחילו לזרום מיילים וטלפונים ויהיה לחץ של עבודה.

 

ושלא תבינו לא נכון, אני אוהב את העבודה שלי. אוהב את מקום העבודה שלי. וסך הכל, רוב הזמן, מרוצה מכל הסידור הזה של להגיע בבוקר, לחזור לקראת ערב, ובין לבין לעשות כל מיני דברים שחלקם מעניינים יותר וחלקם פחות, אבל באופן כללי אני ממש בסדר עם לעשות אותם.

 

והנה הגיע הטלפון שמבשר על עוד קצת עבודה שצריך לעשות. 

נכתב על ידי , 3/7/2013 10:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו אחר ב-3/7/2013 12:56




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)