לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

דמיינו


אפשר.

אפשר לתמוך בסילוק חמאס מעזה ובאותו זמן להזדעזע מהכמות הבלתי נתפסת של ילדים וחפים מפשע שנהרגו ונפגעו בתקיפות צה"ל בעזה.

אפשר לתמוך בחיסול טרוריסטים ובאותו זמן לדרוש להעניק חירות ועצמאות לעם הפלסטיני.

אפשר לסיים את המלחמה הארורה הזו.

 

אי אפשר.

אי אפשר להבין איך הורים לילדים לא חשים כאבם של הורים וילדים אחרים.

אי אפשר להבין את חוסר האמפתיה.

אי אפשר לתפוס את השנאה כלפי כל מי שהוא לא בדיוק כמוך.

אי אפשר להמשיך כך הלאה מבלי לאבד צלם אנוש.

 

כמה ימים אחרי שהתחילה המלחמה הזו, בבוקר שאחרי עוד אזעקות בתל אביב, נסעתי עם הילד שלי לגן הממוגן אליו הועברה הקייטנה שלו.

ברדיו התחיל Imagine של לנון, אז תרגמתי לו את המילים... "דמיינו את כל האנשים חיים בשלום... אולי תגידו שאני חולמני, אבל אני לא היחיד, מקווה שיום אחד תצטרפו אלי, והעולם יחיה יחדיו".

נכתב על ידי , 20/7/2014 13:28   בקטגוריות אוטוביוגרפי, מה אני חושב על  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
3113 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של eyjkuynh ב-23/7/2014 02:09




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)