לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

הייתי, עזבתי, חזרתי...


הייתי פה תקופה ואז עזבתי. חזרתי עכשיו לבלוג חדש ולהתחלה חדשה... כנראה שהדחף לכתוב כל מיני קישקושים שקשורים בחיים שלי ובכלל יותר חזק מהרצון לפרטיות. איך שלא יהיה, אני כאן, עד לקריזה הבאה, שבה אמחק את הבלוג (יש לי את הישן שמור איפשהו, רק צריך למצוא בהזדמנות איפה).

 

אז אתחיל בקיצור תולדות החודשים האחרונים מאז שמחקתי את הבלוג הקודם (למי שמתעניין, הבלוג ההוא כבר לא רלוונטי, ואין הכרח לקרוא את הישן כדי להבין את החדש):

 

קניתי כרטיס טיסה לחודש בהודו. חזרתי ביום שני בצהריים לארץ. היה נהדר, ועכשיו קצת פחות. מסתבר שאין מה לחפש כאן, הכל אותו דבר, הכל חסר טעם. נראה שאני שוב בהמתנה, שוב מחכה שמשהו טוב יקרה, אבל בידיעה ששום דבר כזה לא יגיע ויהפוך את חיי למלאים יותר. המסקנה האופרטיבית - ללכת לעשות מה בזין שלי, עד קצת גבול האפשר. ומה בזין שלי? לא יודע, בינתיים לגמור את הלימודים ואחר כך נראה. בגלל זה אני בהמתנה, המתנה לפברואר 2006, סיום הלימודים. ומה עד אז? לפנטז כמה שאפשר ולהנות כמה שאפשר (כן, כן, כל דרך היא לגיטימית, אין לי בעייה עם שום דבר שעושה לבנאדם טוב... כל עוד זה לא כרוך בפגיעה באחר בעצם... אלא אם הפגיעה באחר היא בהסכמה מלאה וגם הנפגע נהנה מזה...).

 

 

 

לסיכום הפוסט הראשון והדי מעאפן הזה, רק אציין שכולי תקווה שהחלודה, שהצטברה על פרקי אצבעותי במהלך החופשה בהודו, תתמוסס, ובהמשך אכתוב דברים מעניינים יותר ומהנים יותר לקריאה. בינתיים אני מתכנן מתישהו, בהמשך, לכתוב על 27 יום בהודו, לא קרה הרבה אבל יש המון מה לספר (בראשי פרקים - ג'אראס, MDMA, אלכוהול, ניקוטין, הימנעות מסקס ושוב הימנעות מסקס, עוד ג'אראס, צ'ילום, סוחר סמים נורווגי בן 13, פנסיונר בן 61, החבר הערבי שלנו, בחורה קרועה אחת, בחורה אחרת שלא דיברתי איתה מעולם בלימודים אבל כאן זה קצת אחרת, שיחה על ג'יונט עם מרגל הודי, שני שוטרים על החוף, רמיזות מיניות מצד זוגות, הבחורה דווקא כוסית על, על ביטול המילה כוסית והחזרת השאפה ללקיסקון, על פרות החוף, דגים טעימים, פירות ים ושאר עניינים).

 

ראש טוב ולהתראות!

נכתב על ידי , 19/10/2005 12:21   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של penny_lane ב-22/10/2005 16:51




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)