לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

לגבי חלומות


לא, אני לא מדבר על החלומות האלה שמגיעים אליך בלילה ועוזרים לך שלא להשתעמם בשינה. החלומות האלה, עם כל כמה שהם מעניינים, מוזרים, כיפים או מפחידים, הם לא כל כך מהותיים מעבר לכך שהם גורמים לך לרצות לישון כל לילה ולצפות להפתעות שיבואו לך הפעם. נכון, יש מי שיגידו שהחלומות האלה מבשרים את העתיד או את הלך הרוח הפנימי שלך, את התת-מודע או אפילו את הלא מודע שבתוכך, אבל אני לא מאלה. אני מאלה שחושבים שחלומות הם סתם הטלוויזיה של המוח. ככה כמו טלוויזיה הם נמצאים שם בסוף היום הקשה כדי שתוכל להתרווח מולם ולהנות כל פעם מחדש ממה שמשדרים.

 

בכל מקרה לגבי חלומות, ואני מתכוון לאלה שאנחנו מבקשים לעצמנו. כלומר, משאלות ליבנו. כן, אלה שעליהם כתב צביקה פיק את השיר הזה, לפעמים חלומות מתגשמים. אלה החלומות שיותר רלוונטים לחיים שלנו. החלומות האלה, אולי רק לפעמים מתגשמים, אבל זה בכלל לא משנה. כמו שאני רואה את זה, חלומות כאלה נועדו רק לדבר אחד והוא לרדוף אחריהם. מעבר לכך, אם הם מושגים או בלתי מושגים, הגיוניים או לא הגיוניים, מתגשמים או לא מתגשמים, זה לא משנה. העיקר לרדוף. וכמו ההוא שרודף אחרי עפיפונים באפגניסטן, אני מנסה לרדוף אחרי איזה חלום...

נכתב על ידי , 26/10/2005 12:21   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האדם הסביר ב-29/10/2005 21:29




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)