לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

קצרים


ובסוף השבוע כבר אירחנו חברים בסלון. הדירה מסודרת מספיק כדי לחיות בה, וכעת רק נוסיף ונשפר מפעם לפעם. אין לחץ, המרפסת פתוחה לרווחה עם ספה ושולחן וכבר אכלנו שם שתי ארוחות. הרוח נושבת מהים ואווררת את הדירה באופן מושלם. לא צריך יותר מזה. החיים הטובים באמת.

_____________________________________________

 

יום ראשון הגיע. שוב עבודה. היום מקבלים משכורת. אחת לחודש יש את הצ'ק הזה שמזכיר לי למה בעצם אני עושה את כל זה. זה לא צ'ק גדול בכלל, אבל הוא שלי ומשום מה משמח אותי קצת בכל פעם שאני מקבל אותו ומפקיד לחשבון הבנק.

 

_____________________________________________

 

ביום שישי סגרתי את החשבון המשותף שהיה לי עם האקסית. סוף סופי לסיפור.

 

_____________________________________________

 

לא ראיתי כוכב נולד, אבל הייתי בין הראשונים שידעו על התוצאות. את השיר של הזוכה שמעתי רק למחרת ברדיו. אה, שמעתי טובים יותר. אבל בכיף שיהיה לו, נראה אחלה בחור. רק הצלחה.

 

ועוד בעניינים מוסיקליים (עד כמה שכוכב נולד הוא עניין מוסיקלי...). ב-14.10 הופעה של משינה ופורטיסחרוף. אני כל כך שם. :)

 

_____________________________________________

 

מתשע ועד עכשיו לא היתה עבודה באופן מיוחד. אם זה ימשך ככה כנראה שאכתוב עוד במהלך היום. מקווה שתנוח עלי איזו השראה או לפחות יתפתח אצלי כוח ליצור משהו בכוח :)

 

_____________________________________________

 

אה, עוד משהו. ביום שישי עברו ארבעה חודשים מאז נפגשנו בפעם הראשונה. המון סקס עבר מאז, סך הכל טוב מאוד, והנה ביום שבת הוכחנו שאפשר גם אחרי ארבעה חודשים לעשות סקס מלהיב, טוב, סוער ומרגש, אפילו יותר מהפעמים הראשונות. (וזה אני אומר, אני שאם תקראו אחורה בבלוג הייתי הספקן שבספקנים לגבי אהבה, זוגיות, סקס מונוגמי והאפשרות שהדברים האלה עשויים להצליח ולהביא אושר לאדם).

 


 

תוספת מאוחרת יותר:

 

סופשבוע של פרידות? זה הגיוני שכולם נפרדים באותו הזמן? אולי זה הירח המלאה? אולי זה חודש אלול והימים הנוראים? אולי זו השנה החדשה? בכל מקרה, מתוך די מעט בלוגים שאני קורא, ארבע פרידות או מחשבות קונקרטיות על פרידות זה די הרבה. מקווה שזה פתח לתקווה לאושר. אני יודע שאצלי הפרידה הפכה את חיי בכיוון הטוב ביותר האפשרי.

1

2

3

4

 

נכתב על ידי , 10/9/2006 10:23   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש עם מגירה ב-6/12/2006 19:43




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)