לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

תחרות ישרא-רוטיק


בגלל שאני תמיד אוהב להיענות לאתגרים, ובגלל שאני תמיד אוהב ארוטיקה ומזמן לא כתבתי זימה, הנה התרומה הצנועה שלי לתחרות (אם רוצים לקטלג את זה לקטגוריות אז מין בתשלום, אורגיות, לסביות וסקס רגיל... מקווה שתהנו):

 

ירח דבש

סמטאות אפלות המוארות בניאונים אדומים, התלויים מעל אותם חלונות מפורסמים. מאחורי חלק מהחלונות ניצב וילון אדום. כאשר הפעילות על המיטה או לצידה, יוצרת משבי רוח המסיטים את הוילון מעט, זוכים החרמנים ושבים למיניהם לשזוף עיניהם בטפח או טפחיים מהנעשה בחדר האדמדם. לעתים זו ירך חטובה ומשומנת, בוהקת סגלגלה, שבקצה העליון שלה ישבן תפוחי ומוצק נע בקצב קבוע מצד לצד. לעתים זה שיער שחור על עור בהיר, מתנפנף מתנועת ראש קדימה ואחורה, בין רגליים גבריות. אך אלו רק מקרים מעטים ונדירים ועל פי רוב לא ניתן כלל לראות את המתרחש מאחורי הוילון. לכל היותר צללים של גבר רכון מעל אישה, או אישה יושבת על גבר, או גבר עומד ליד אישה, כשתמיד הצללים מתנועעים בקצב.

אם תמתין מספיק זמן ליד וילון אדום שכזה תראה גבר סמוק יוצא מהחלון אל הרחוב, מתבונן על הרצפה ומתרחק במהירות מן המקום. לאחר מכן יוסט הוילון על-ידי בחורה צעירה או אישה בשלה. היא תמיד לבושה תחתונים סקסיים להחריד, שצורתם ושקיפותם חושפים כוס מגולח או ערווה מסודרת כפס דקיק או משולש קטנטן מעל לחריץ, שתמיד בולט לעין. את חזה עוטה, בהתאמה לתחתונים, חזייה מחטבת, שיוצרת משדיה שני כדורים מושלמים, בוהקים משמן או קרם גוף, שעוטף את כל גופה הרך למראה ובוודאי למגע. היא מתנועעת באיטיות, כאילו לצלילי מוסיקה שיכולים לשמוע רק החרמנים, מסוג המוסיקה שגורם לך וגם לה להזיז את הגוף בתנועות של זיון. האגן נע לפנים ולאחור, השדיים מקפצים מעט, ידיה מלטפות את כל גופה בדיוק באופן בו אתה היית מלטף אותה. יד ימין מחליקה מהצוואר לשד שמאל, לוחצת אותו, היא נאנחת, יד שמאל מזדחלת על גבי בטנה החלקה אל עבר המפשעה, שממשיכה לנוע במעגליות, האצבע נלחצת לדגדגן שבולט דרך התחתונים הדקיקים. עיניה מזמינות, אותך, מסתכלות לך ישר בעיניים, שפתיה הבשרניות, הרכות, הבורקות, לוחשות לך לבוא להתפנק בחיקה. אתה מחייך אליה, היא מחייכת חזרה, נאנחת, רוצה אותך בתוכה, את הזין שלך בפיה, בכוס שלה, שתגמור על בטנה, על התחת שלה, איפה שתבקש, איך שתרצה. היא הבחורה המושלמת, עם הגוף המושלם, צעירה וחטובה, חזה בדיוק בגודל הנכון, מתוח ועומד, פיטמה אחת זקורה נחשפת יוצאת בטעות-לא-טעות מעל החזיה. מותניים שבא לך לתפוס בשתי ידיים וגב וטוסיק שנבראו כדי להתבונן בהם בעת זיון מאחור.

"נו, מה אתה אומר? היא כוסית לאללה ואני כבר חרמנית אש", אומרת זו שמחזיקה לך את היד, זו שאיתה אתה חוגג את ירח הדבש באמסטרדם עכשיו. היא ניגשת לדלת הפתוחה, מושכת אותך ביד פנימה, אל החדר האדמדם. הדלת נסגרת מאחוריך יחד עם הוילון והבחורה פונה אליכם. אתה מביט בה בתאווה, הזקפה במכנסיך כבר גלויה לשתי הבחורות המדהימות שלידך. "אני רטובה כמו שאתה זקוף", אשתך אומרת לך בחיוך מפתה ומשלמת לבחורה, שאומרת ששמה ג'ני ושואלת מה אתם רוצים. "שתעשי כל מה שאפשר כדי ששנינו נהנה, נשלם כל סכום", עונה לה האשה שלך, מלטפת את מותניה. אשתך מפשיטה אותך לאט, כשג'ני מנשקת ומלקקת כל איבר חשוף. יורדת החולצה, ג'ני מנשקת את זרועותיך, מוצצת את אצבעות הידיים ונושכת את הפטמות בעדינות. יורד המכנס, ג'ני עוברת לרגליים החשופות. יורדות הנעליים והגרביים, היא יונקת את אצבעות רגל ימין ואשתך את רגל שמאל. השתיים מלקקות את דרכן מעלה, מוצצות דרך התחתונים את האשכים, את הזין, נושכות את התחת ומפעם לפעם שפתותיהן נפגשות לנשיקה לוהטת ורטובה שמחרמנת אותך לא פחות ממגע ידיהן, גופן ושפתותיהן של האשה שאתה אוהב והבחורה שאת גופה אתה חושק כל כך ושידה מחליקה כעת במורד מותניך, מסירות את תחתוניך, חושפת את איברך הזקור והמתוח לעיניה המשתוקקות של אישתך הטרייה. אתה מתיישב על המיטה הרכה והנשים כורעות על ברכיהן לפניך. ג'ני מנשקת את קצה הזין שלך, מרטיבה אותו בקצה לשונה. אשתך מצרפתת את פיך בתשוקה, יורדת אל צווארך ומטה אל עבר הזין הרטוב כבר מהרוק של ג'ני, שממשיכה ללקק ולהרטיב אותו לכל אורכו. כעת שתיהן מלקקות אותו מלמעלה למטה ומלמטה למעלה בהתאמה מושלמת ממש, לעתים לשונותיהן נפגשות. אתה נאנח בהנאה. בבת אחת ג'ני מכניסה את כל הזין לפיה, יונקת אותו בחוזקה, מצמידה את שפתיה ולשונה סביבו. אשתך מלקקת לך את הביצים. ג'ני מוצצת במרץ בזמן שאשתך מאוננת לך בידה הימנית, כמו שרק היא יודעת, היא כבר למדה איך אתה אוהב את זה, באיזו עוצמה ללחוץ על הזין. ידה הקפוצה מחליקה על הזין שלך למטה ולמעלה בהתאם לתנועות הראש של ג'ני, שמוצצת בתאווה, מוסיפה עוד ועוד רוק לאיבר שעומד להתפרץ. אתה נאנח, הבנות גונחות, אשתך מסתכלת בעינייך ומראה לך את כף ידה הרטובה מהרוק של ג'ני, זה מגרה אותך, היא יודעת את זה.

אתה מפסיק את ג'ני, כדי לא לגמור עדיין. היא מסירה את תחתוניה ואתה מסיר לה את החזיה, חושף את שדיה המושלמים והזקופים, מלקק את פטמותיה. אשתך שולחת את אצבעותיה הרטובות והחלקות אל הכוס הקטן והמגולח של ג'ני, מחדירה את אצבעותיה לתוכה. ג'ני גונחת, היא אומרת שהיא ממש מגורה, למרות שאתם לקוחות. אשתך מאשרת זאת ואומרת שהכוס של ג'ני חם, חלקלק ורטוב לגמרי. אתה משכיב את אשתך על המיטה, מורה לג'ני לרדת לה. ג'ני מצייתת בשמחה ומורידה לאשתך את החצאית והתחתונים, שקניתם רק היום בבוקר במדרחוב מהכסף של החתונה. עיניה של ג'ני נדלקות למראה הכוס המטופח של אשתך, משולש ערווה מדהים, והיא יורדת בתשוקה עזה, מלקקת את הדגדגן, מוצצת אותו בעדינות, מחדירה לשון לעומק, מחדירה גם אצבעות שיוצאות רטובות ובוהקות באור האדמדם של החדר. אשתך גונחת ומניעה את אגנה בתנועה מעגלית, קצבית, רגליה רועדות. אתה חודר אל ג'ני מאחור, היא פולטת אנחה, הפתעת אותה. ג'ני ממשיכה לבלוע בתאווה את הכוס של אשתך, ששוכבת על גבה, מרימה את חולצתה וחושפת את שדיה שמקפצים בהתאמה לתנועות האגן שלה. אתה מזיין לג'ני את הכוס, חודר עמוק יותר ויותר, מרגיש אותה מכווצת את הכוס על הזין שלך. אתה תופסת את מותניה המושלמים, נהנה מהתחת העגול שלה זז קדימה ואחורה, כשהיא מחליקה לך על הזין. ג'ני נאנחת וזה מגרה את אשתך, שמתחילה לגנוח בקול המוכר לך כל כך של האורגזמה. רגליה רוטטות, גופה כולו תזזית, הלשון של ג'ני לא מפסיקה לרגע וגם הכוס של ג'ני לא חדל מלהתכווץ. אתה מרגיש את זה בא ומוציא את הזין מתוכה, כשהיא מסיימת לרדת לאשתך, ששוכבת סמוקה ומחוייכת, ידיה בין רגליה, נרגעת מהאורגזמה המדהימה הזו. ג'ני ניגשת לזין שלך, מוצצת אותו, משחקת בידה האחת בביצים ובידה השניה בפי הטבעת, את גונח והיא מגבירה את הקצב, הרוק נוזל על סנטרה ושפתיה מתהדקות יותר ויותר על הזין שלך. אשתך מלקקת כאות הוקרה את הכוס הקטן והחמוד של ג'ני, שרק לפני כמה רגעים היית בתוכו. זה מגרה אותך ומגרה גם את ג'ני, שגונחת עם הזין שלך בפיה. הגניחות המתגברות של ג'ני ותנועות האגן שלה בצמוד ללשון והשפתיים של אשתך מגבירות את הרטט והחיכוך עם הזין. ג'ני מעבירה את היד מהביצים לזין ומאוננת לך במקביל למציצה האדירה הזו, האצבע של היד השניה חודרת מעט לפי הטבעת. אתה נאנח בהנאה, מרגיש את הזרע מתקרב לקצה הזין וגומר לג'ני, שמקבלת את כל הזרע בפיה, לא מאבדת אף טיפה ובולעת במהרה כדי לפלוט אנחה אורגזמית אדירה, כשהיא גומרת על פיה של אשתך.

שלושתכם מיוזעים, מתנשפים, מחוייכים ומחובקים על המיטה, מתאוששים מהזיון הנהדר שהיה לכם. ג'ני קמה ראשונה, עוזרת לכם להתלבש, תוך שהיא מנשקת ומלטפת אותכם. היא מציינת שאתם הלקוחות הכי טובים שהיו לה ומקווה שתחזרו גם מחר. אתם יוצאים מהדלת, שנסגרת מאחוריכם וג'ני פותחת את הוילון. אתם מבחינים במישהו מחכה בחוץ כשאתם ממהרים להסית מבטכם אל הרצפה ולהתרחק מהמקום. אתם חושבים שאולי יצרתם רוח שהניעה את הוילון כך שהתאפשר למציץ החרמן ההוא לראות משהו מהאורגיה המחרמנת שחוויתם כרגע, רק המחשבה על זה מעוררת בך ובאשתך את הרצון לעשות את זה מיד שוב.

 

נכתב על ידי , 1/1/2007 18:54   בקטגוריות סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו אחר ב-3/1/2007 18:17




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)