לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

תמונות קצרות


1.

העקבים הכבדים של נעליה העדינות רקעו בקול על המדרכה. טיף טף, נענוע עצבני של העכוז, טיף טף, שדיה מקפצים משמאל לימין, טיף טף, מימין לשמאל, טיף טף, הגברים בבית הקפה מסבים את ראשם אחריה, טיף טיף, הנשים עוקבות אחר המתרחש בשטנה, טיף טיף, "איזו שרמוטה" מסננת אחת מהן, טיף טף, ממרחק ישבנה הרוטט עם הקצב נראה עדיין עסיסי במיוחד, "גועל נפש" אומר הבחור שיושב מולה ומחליק את משקפי השמש במעלה אפו, טיף טף, טיף טף, כמו זיון קצבי במיוחד, טיף טף, טיף טף, טיף טף.  

 

2.

הוא הולך עם הכלב בבגדים של בית. בוקר והכלב מכשכש בזנב בלי סוף. הוא עוצר וחושף שיניים לבנות לזו שבאה לקראתו, דוחפת עגלת תינוק, בחיוך שגם העיניים מחייכות איתו. הם מתחבקים עם נשיקות על הלחיים כאילו לא ראו זה את זו שנים, והחיוכים מתחילת הרחוב עד קצהו. הוא רוכן לעגלה, מתפעל מהתינוק, או התינוקת, עושה פרצופים לעבר העגלה. היא נראית מאושרת, גם הוא נראה כך, מתיישר ומישיר אליה מבט והם שוב מתחבקים ומתנשקים, הפעם על השפתיים, נשיקה קצת ארוכה. היא ממשיכה בדרכה, דוחפת את העגלה והוא הולך לצידה, בקצב שלה, נוגע קלות במותניה, והכלב עוד מכשכש בזנב.

 

3.

האוטובוס עוצר בקול שאון. הנוסעים האפרוריים לעת בוקר מיטלטלים עם הבלימה. חושבים בוודאי על יום העבודה המתיש שלפניהם, מנסים לשחזר את החלום שהשעון המעורר הפסיק לפני זמן לא רב. טססס, הדלת הקדמית נפתחת. עוד אדם אפור עולה. עוד אישה עם שקיות ולאחריה בחורה צעירה עם משקפי שמש גדולים וחוט של אוזניות משתלשל לתוך כיס מכנסי הג'ינס. הללו נכנסים לעומק האוטובוס והדלתות כבר כמעט נסגרות, טססס, הן נפתחות בחזרה לקראת פיה ורוודה שמגיעה בריצה-תעופה, כנפי הפלסטיק שלה נרעדות ברוח, האיפור הזוהר מאיר את פניה ומושך את עיני הנוסעים כמנורה המושכת פרפרי לילה.

 (בוקר, פורים, 2008)

נכתב על ידי , 20/3/2008 14:22   בקטגוריות סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רומה ב-23/3/2008 14:31




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)