לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

אינבוס


אינבוס, הוא טס לקצה השני של העולם בענייני עבודה.

אינבוס, כל השבוע הוא יעדר מהמשרד.

אינבוס, אני יכול להגיע מתי שבא לי וללכת מתי שאני רוצה.

אינבוס, כנראה שאתבטל הרבה.

אינבוס, ודווקא משום כך יש לי יותר חשק לעבוד מבדרך כלל.

אינבוס, וכל האחריות נופלת עכשיו עלי.

אינבוס, מזל שאני לא מהטיפוסים הלחוצים שלוקחים אחריות כמשהו כבד מדי.

אינבוס, לבינתיים, אבל בשבוע הבא הוא יחזור ויבקר את כל מה שעשיתי בהעדרו, ואז נראה כבר עד כמה התמודדתי באופן סביר עם כל האחריות הזו.

אינבוס, לעזאזל, זה אומר שמתנה לחג נקבל רק בשבוע הבא.

אינבוס, אני מתכנן ללכת הביתה בקרוב....

נכתב על ידי , 13/4/2008 12:15   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)