לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

תן מחיר


חשבתם שבעידן המודרני לא נאלץ עוד לעמוד מול רוכלים ולהתמקח על המחיר, שלא נאלץ ליפול בפח הישן והידוע של "תגיד אתה כמה אתה רוצה לשלם" שבדרך כלל נועד לגרום לך להגיד מחיר גבוה מזה שהמוצר בו אתה מעוניין באמת שווה. כמובן שטעיתם, אמנם באופן חלקי, אבל טעיתם.

 

אין מעצבן יותר (טוב נו, אולי יש, אבל לצורך העניין אין) מהטרנד החדש של אתרי המכירות (או כמו שהם אוהבים לקרוא לעצמם - אתרי קניות) באינטרנט - הטרנד לפיו המחיר הוא החל מ-1 ש"ח. תחליטו אתם כמה אתם רוצים לשלם, או במילים אחרות - נראה אם הצלחתם לחפש טוב באינטרנט מהו המחיר הנמוך ביותר של המוצר אותו אנו מוכרים ותציעו קצת יותר בשביל שנסכים למכור לכם. או במילים אחרות לגמרי - בואו נראה מי אדיוט מספיק כדי לשלם יותר על מוצר שאפשר לקנות בפחות באתר אחר או בחנות ברחוב (אמיתית, כזו שצועדים לתוכה ברגל ולא צריך להקליק על שמות מוצרים, כזו שמחיר המוצר מודבק על אריזת המוצר ומציין בדיוק את מחירו של המוצר).

 

כמובן שניתן לחשוד באתרים האלו שהם מנסים להתגבר על האפשרות הקיימת היום לחפש ולהשוות בין מחירי מוצר מסויים בכל אתרי המכירות על ידי כך שבשום מקום כמעט לא תמצא את המחיר של טלוויזיית LCD 42 אינץ', כי בכל האתרים מחירה יהיה החל מ-1 ש"ח. אבל נניח לזה ולא אפתח תיאוריות קונספירציה מיותרות (אם כי מהנות בהחלט). רק אציין כי בעיניי מדובר בהפרה של החוק המחייב מוכר לציין את מחיר המוצר אותו הוא מוכר. אין לי שום בעיה עם זה שמשחקים את המשחק של ההתמקחות בשוק, אבל תציינו במקום בולט מהו המחיר הממוצע של המוצר בשוק. כך אני בתור קונה אוכל לבחור האם להציע לכם פחות, יותר או בדיוק את המחיר הממוצע.

 

ואגב, שלא יהיה ספק, בשום אתר לא ימכרו לכם מוצר בפחות מהמחיר הנמוך ביותר, וברובם גם לא במחיר הנמוך ביותר שניתן למצוא באתרים אחרים באינטרנט. הנושא נבדק על-ידי מספר פעמים באופן מדגמי.

נכתב על ידי , 24/4/2008 13:35   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-27/4/2008 11:36




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)