לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

קצת אוננות


עקב שעמום הולך וגובר במהלך שעות העבודה (ומחסור חמור בתכנים מעניינים באתרי החדשות השונות) הוספתי היום שתי רשימות לצד שמאל של האתר. האחת "אם לא תקראו איך תדעו?", שמכילה שמות ספרים. השניה "רק סרטים טובים", שמכילה שמות של סרטים שבעיניי הם טובים. שתי הרשימות כמובן חלקיות מאוד ולא ממצות, אך מספיקות כדי לקבל תחושה של העדפותי, כך שתוכלו להמליץ לי על סרטים וספרים שקרוב לוודאי אוהב, וגם מספיקות כדי שתוכלו למצוא בהן לפחות פריט אחד שאינכם מכירים וכנראה כדאי לכם להכיר.

 

כמו כן נוספו אייקון ותמונה. שניהם בכיכובה של אחת החתולות היותר מוכשרות שאני מכיר.

 

וברשותכם אמשיך באוננות - בחודש אפריל שחלף נרשם שיא כניסות לבלוג שלי. אני זוקף זאת לזכות דבקותי בהחלטה לכתוב בבלוג כמה שיותר (וכן לזכות ההחלטה של עורכי האתר לקשר כמה פוסטים שכתבתי החודש בעמוד הראשי של נענע או ישראלבלוג, וכמובן לזכות כל מי שבא שהקליק כדי להגיע לכאן). כמו כן, בסוף החודש היה שיא כניסות ליום אחד. אני מריע לעצמי ומצרף את גרף הכניסות, כדי שאזכור לפעם הבאה על כמה השיא עומד:

 





 

עד כאן לבינתיים,

בברכת סופשבוע מוצלח (ובתקווה, שבוודאי תתבדה, לסיים את יום העבודה הזה תוך לא יותר משעה),

 

מישהו אחר ב"ה (בעל הרייטינג)

נכתב על ידי , 1/5/2008 15:29   בקטגוריות סתם  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו אחר ב-4/5/2008 12:20




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)