לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

מכתב לקטן


כשכתבתי לך את המכתב הזה עוד לא ידעתי שכבר התחלת את דרכך אל העולם הזה. כבר היית שם, מרחף לך ברחם, לא גדול יותר מחצי גרגר אורז. עכשיו אתה אמור להיות כבר בגודל של גרגר אורז שלם, ובגלל מצב האורז בעולם נראה לי שהכי חכם מצדך יהיה לחכות עוד שמונה חודשים בערך עד שתצא, כדי שתרגע המהומה סביב האורז ותוכל לצאת בשקט לעולם. חוץ מזה, עד אז כבר לא תהיה אורז, תהיה בנאדם.

 

האמת היא שיש לי הרבה דברים שהייתי רוצה להגיד לך, כל מיני רעיונות שעולים לי בראש בימים האחרונים. כל מיני מחשבות, שאיכשהו, למרות הלחץ והדאגה שכבר הולכת ומשתלטת עלי והופכת אותי בעל כורחי לאבא פולני אדוק, מצליחות להתגנב להן ולעלות לתודעתי. אבל אני אמתין איתן עוד קצת, עוד שלושה שבועות או משהו כזה, אחרי שנלך לרופא שיראה לנו שיש לך דופק ושהכל בסדר איתך. לא שאני חושב שמשהו לא בסדר, אני אופטימי כמו תמיד (עוד תלמד להכיר אותי ואיך אני תמיד ככה) ומשוכנע שבתחילת ינואר 2009 כבר תהיה איתנו מחוץ לבטן של אמא שלך.

 

עכשיו אני חוזר לעבודה, אני עושה את זה בחוסר רצון, אבל אין ברירה.

 

נמשיך להתכתב בהמשך וד"ש מאמא,

 

אבא (אוי זה מוזר להתייחס לעצמי ככה... אבל בטח אתרגל מתישהו).

 

 

נכתב על ידי , 6/5/2008 09:27   בקטגוריות אוטוביוגרפי, מכתב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו אחר ב-6/5/2008 11:58




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)