לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

השבוע שיהיה


השבוע שיהיה יהיה קל או קשה. אין לדעת כרגע, אך הדבר יתבהר ויתברר במהלך היום.

 

מצד אחד, מגיעים אנשים מעבר לים כדי לערוך איתנו משא ומתן על חוזה ארוך וכבד. העניין ידרוש שעות רבות של ישיבה בחדרי ישיבות, דיונים, ויכוחים וכתיבה של סעיפים.

 

מצד שני, יכול להיות שלא אדרש לקחת חלק בדיונים, אלא רק לתת גיבוי מהמשרד - עדיף.

 

מצד אחד, כשהבוס נתון בלחצים, גם אני נתון בלחצים.

 

מצד שני, אולי בכל זאת הוא לא יתנגד שאקח יום חופש ביום רביעי ומצד שלישי, ממילא ביום חמישי אני לא בארץ.

 

מצד אחד, ביום שלישי אני כבר בן 28 באופן רשמי וסופי ומוחלט.

 

מצד שני, ביום שלישי אני בן 28 ואחגוג יום הולדת ואקבל מתנות ויהיה כיף (בעיקר אם למחרת אהיה בחופש כמתוכנן ואוכל לבלות עם זוגתי ועוברי ולטייל בעיר ולהינות).

 

והנה הגיע הבוס, אז אתחיל את יום העבודה ואקווה שיהיה שבוע קל למרות הכל.

 

החזיקו לי אצבעות.

נכתב על ידי , 25/5/2008 09:48   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמי ב-25/5/2008 16:38




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)