לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

גולאש, עבודה


החזרה לעבודה היא קשה במיוחד. אמנם "הפסדתי" רק יומיים של עבודה בסוף השבוע האחרון, אבל עדיין היתה לכך, כנראה, השפעה חזקה במיוחד. אין לי כל חשק לעבוד. העבודה שיש לי לעשות משעממת אותי או בלתי מובנת לי. בשני המקרים, אגב, אני משתדל לעשות אותה בכל זאת. כי מה זה כבר משנה שעמום או הבנה, העיקר שהעבודה תתבצע.

 

כאילו יש בכך איזושהי נחמה נכנסתי שוב לראות האם צצו הצעות עבודה חדשות מאז ביקורי האחרון בג'ובנט. היו כמה הצעות חדשות, אף אחת לא רלוונטית אלי, וזו שכן היתה רלוונטית לא היתה שווה את הטרחה של משלוח קורות חיים.

 

מתכנן להכין גולאש בערב. זו נחמה אמיתית!

 

נכתב על ידי , 3/6/2008 15:29   בקטגוריות אוטוביוגרפי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקסיקנית ב-5/6/2008 15:47




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)