לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


comme il ne faut pas

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

על התרומה


במשך השנים צברנו הרבה מאוד בגדים. איכותיים יותר ואיכותיים פחות, אבל עדיין בגדים ועדיין לבישים. אבל בעוד כמות הבגדים גדלה והולכת המקום בארון הולך וקטן, כך שהוחלט שנתרום את הבגדים שאינם משמשים אותנו עוד. נשמע טוב נכון? אז זהו, שזה לא כל כך פשוט. חיפוש בגוגל לא הניב כל תוצאות אז התקשרתי ל"לתת" ושאלתי אם הם רוצים בגדים. הם אמרו לי שרק ויצ"ו מתעסקים בבגדים. אז התקשרתי לויצ"ו, ענתה לי אישה נחמדה מאוד שהסבירה שבתל אביב אפשר למסור בגדים רק ברמת אביב (כלומר צריך להוציא את הרכב מהחניה ונסוע הרחק מהבית) ורק מהבוקר עד הצהריים ולא ביום שישי ואם אני רוצה אז היא מכירה אולי מישהו שיהיה מוכן לקחת אם אהיה מוכן לשלם לו.

 

הגיע הזמן לעשות את כל העניין של תרומה קל יותר, אנשים רוצים לתרום ויש להם לתרום (כל אחד לפי יכולתו כמובן). אז מה הבעיה להפעיל איזו משאית שתעשה סיבוב בעיר ותאסוף תרומות? נגיד נדע שביום רביעי עוברת המשאית בשכונה שלנו ואפשר להוציא לרחוב שקים עם בגדים, ספרים, ריהוט, מוצרי חשמל וכל דבר אחר שאנשים צריכים, אז לא תהיה בעיה לאף אחד לתרום.

 

אגב, אני יודע שכבר יש מתרימים שמגיעים עד אלי כדי שאתרום, אני רוצה לתרום, באמת שאני רוצה. אבל לא ככה. כשאני מגיע לשלם בסופר אני ממש לא רוצה שישאלו אותי אם אני רוצה גם לתרום כמה שקלים לאיזו מטרה, ותהיה המטרה אשר תהיה, לא נראה לי ראוי לנצל את הסיטואציה הלא נעימה הזו, שבה ממילא אני מוציא כסף על מצרכים וכן יש מאחורי אנשים נוספים שיעשו פרצופים אם אגיד שאינני מוכן לתרום כמה שקלים, כדי שמהמבוכה לסרב אתרום. בבקשה מכם, סופר-מרקטים גדולים שכמוכם שעושים מיליונים בחודש, אם אתם רוצים לסייע לארגונים צדקה תרמו מהכסף שאני משלם לכם עבור המצרכים שאני קונה אצלכם ותעזבו אותי בשקט לתרום מתי, כמה ואיך שאני רוצה.

 

ועוד דבר, במקום לאפשר לארגוני צדקה לאסוף ממני מצרכים ביציאה מהסופר, שלחו משאית עם מצרכים לאותם ארגוני צדקה, הרי אתם לא באמת מצליחים למכור הכל ולמעשה אתם מרוויחים כאן על גב הלקוחות וארגוני הצדקה, שכן מתן אפשרות לאסוף מצרכים לתרומה ביציאה מהסופר גורמת ללקוחות לקנות יותר משהם צריכים באמת.

 

 

נכתב על ידי , 1/9/2008 15:41   בקטגוריות ביקורת, מה אני חושב על  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תגית ב-12/9/2008 18:44




41,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)